כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
להשבית אויב ומתנקם

היום: עצרת הרבבות למען החטופים בכותל המערבי

מערך היסעים אדיר יוביל היום את הרבבות לעצרת התפילה הענקית בכותל המערבי • היום: מעמד תפילת הרבבות בכותל המערבי ותפילת יו"כ קטן לפדיון אחינו הנתונים בצרה ובשביה

היום: עצרת הרבבות למען החטופים בכותל המערבי
עצרת בכותל צילום: דוברות הכותל

להשבית אויב ומתנקם: מערך אוטובוסים מכל רחבי הארץ ושכונות ירושלים יוביל את הרבבות לעצרת התפילה ההמונית בכותל המערבי | עשרות אלפים יקרעו שערי שמים בתפילת יו"כ קטן היום בשעה 15:30 ויעתירו לפדות נפשם של אחינו השבויים, הנאנקים זה כ-100 ימים תחת יד החמאס בזמן המסוגל, ער"ח שבט | הנסיעה הינה ברישום מראש למערך ההסעות ההמוני והישיר שיפעל חינם מכל רחבי הארץ וכן משכונות ירושלים בטלפון 6060* | משפחות החטופים שמעו דברי חיזוק בבתי ראשי הישיבות ורבני ישראל: "אנו מעתירים עליהם בכל יום, ובוודאי חובה על כל מי שיכול להשתתף במעמד התפילה בכותל המערבי" 

אין כוחה של תולעת יעקב אלא בפה: היום בשעה 15:30 בצהריים, בעת פתיחת שערי הרחמים בזמן המסוגל של ערב ר"ח שבט, יתכנסו רבבות בית ישראל ליד הכותל המערבי ויעתירו בתפילה בוקעת רקיעים ובתחינה לשחרורם של אחינו בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה, שנחטפו בידי זדים אכזריים ללב עזה.

עצרת התפילה הענקית תתקיים בראשות הרבנים הראשיים לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, והגאון רבי דוד לאו שליט"א, רב הכותל הגר"ש רבינוביץ' לצד ראשי ישיבות ותלמידי חכמים מופלגים אשר יחדיו יזעקו לפני בעל הרחמים במקום שריד בית מקדשנו, למען שובם המהיר של 136 החטופים הנתונים בשבי האויב המר לביתם ולחיק משפחתם.

מעמד התפילה האדיר מתקיים לבקשת המשפחות אשר יודעות כי אין להם על מי להישען אלא על אבינו שבשמים. על כן, מתוך תחושת ערבות הדדית ואחדות הלבבות, יתכנסו כאמור רבבות אלפי ישראל לעורר רחמים ולשפוך שיח היום, יום רביעי, ערב ר"ח שבט, בשעה 15:30 בצהריים, בכותל המערבי - לתפילת רבים שתזעק לפדיון השבויים והחזרתם בריאים בגופם ובנפשם.

סדר התפילה יהיה כנהוג בכל תפילת יו"כ קטן, ואחריה קבלת עול מלכות שמים ברוב עם ואמירת 'למנצח על הגיתית' שבו מוזכר הפסוק "מפי עוללים... להשבית אויב ומתנקם", כאשר כזכור, בעת התפילה בכותל המערבי תתקיימנה תפילות בכל רחבי הארץ, על ידי ילדי תשב"ר ובחורי הישיבות שיגבירו את תלמודם. עשרות אלפי קונטרסים עם סדר התפילות למעמד המיוחד, הודפסו ויחולקו לקהל הרבבות.

לתשומת לב: ההגעה למעמד היא באמצעות התחבורה הציבורית בלבד שתתוגבר משמעותית, לצד מערך אוטובוסים מאורגן מהריכוזים השונים בכל רחבי הארץ, הישר אל הכותל המערבי. יודגש כי הנסיעה הינה בחינם, אך כרוכה בהרשמה מראש בטלפון 6060*.

כמו כן, ייצאו אוטובוסים מכל רחבי השכונות בירושלים: רמות, בית וגן, הר נוף, נווה יעקב, רמת שלמה, רוממה, גאולה, גבעת שאול, שכונת שמואל הנביא, הר חוצבים, עזרת תורה, בית ישראל, גילה, פת, קטמון, הר חומה, תלפיות וכן מהערים הסמוכות, פסגת זאב וגבעת זאב. גם נסיעות אלה יהיו בחינם, אך יש להירשם מראש בטלפון 6060*. לא תותר כניסת כלי רכב פרטיים לעיר העתיקה כלל.

הוועדה המארגנת מדגישה כי סדרי אבטחת האירוע עם כוחות השיטור והביטחון נעשים בתיאום מלא עם משטרת ישראל בפיקודו של ממ"ז ירושלים, ומבקשים מהקהל הרב להישמע להוראות השוטרים ומאות הסדרנים שיוצבו בשטח. 

יצוין, כי לקראת מעמד תפילת הרבבות בכותל המערבי עלו מארגני העצרת עם משפחות החטופים למעונם של ראש ישיבת פוניבז', הגרב"ד פוברסקי שליט"א, זקן ראשי הישיבות וראש ישיבת פורת יוסף, הגה"צ רבי משה צדקה שליט"א, הראשל"צ ורבה של ירושלים, הגרמ"ש עמאר שליט"א, רבה של בני ברק, הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, הגאון הצדיק רבי שלום הרוש שליט"א ראש ישיבת חוט של חסד, המקובל הגה"צ רבי בניהו שמואלי שליט"א והרה"ר לישראל הגר"ד לאו שליט"א.

הרבנים השמיעו בפניהם דברי חיזוק ונטפי תקווה לשחרורם של בני משפחתם בריאים ושלמים בגופם ובנפשם, וקראו לכלל ישראל להתכנס ולזעוק ולהתחנן היום ליד שריד בית מקדשנו, המקום שממנו לא זזה שכינה מעולם, כדי לקרוע שערי שמים לפדיונם המהיר משבי החמאס, ולהביא מרפא לצערם הרב. "אנחנו מעתירים על החטופים בכל יום ויום", אמרו ראשי הישיבות וחשובי הרבנים, "ובוודאי כל מי שיכול יעתיר בתפילה בזמן המסוגל ובמקום המסוגל. וגם מי שאין בידו, לא ימנע עצמו מתפילה באותה עת ויצטרף לתפילת הרבים".

נציין עוד, כי ברחבת הכותל יוצב מסך שישדר את מעמד התפילה מקרוב, וכמו כן, הבאים לפקוד באותו זמן מסוגל את קברי האבות בחברון, קבר הרשב"י במירון, קבר רחל או את קבר הרמח"ל, יוכלו להצטרף מרחוק לתפילת הרבים.

זו הפעם השנייה בה מתארגנת תפילת רבים ביוזמת ארגון 'איילת השחר' בראשות הרב שלמה רענן ורבנים ופעילי קירוב חרדים מוכרים: הרבנית ריקי סיטון, הרב דוד דרוק יו"ר ארגון 'כיסופים' ואיש התקשורת ישראל כהן העומדים בקשר רציף עם משפחות החטופים, תחת היוזמה 'ופדויי ה' ישובון' - כאשר עצרת התפילה הראשונה התקיימה כזכור לפני מספר שבועות, במוצאי שבת, ליד קברו של מרן בעל 'חזון איש' זי"ע בבני ברק, בהשתתפות אלפים רבים - ואף עתה, בטוחים אנו כי הן ק-ל כביר לא ימאס תפילת רבים.

מלחמת חרבות ברזל הכותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד