א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הוצגו באו"ם

העיתונאי שחשף את תמונות החטופות: "מקווה שזה יסייע"

כתב הדיילי מייל שפרסם לפני יומיים בשער העיתון את תמונות החטופות, אמר כי הוא "מקווה שזה שפרסמנו את התמונות יסייע במיקוד תשומת הלב העולמית להחזירן"

העיתונאי שחשף את תמונות החטופות: "מקווה שזה יסייע"
הפגנת משפחות החטופים צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

לפני יומיים פרסם העיתון הבריטי הידוע "דיילי מייל" תמונות שצולמו שעות ספורות לאחר החטיפה האכזרית, של לירי אלבק, קרינה ארייב, אגם ברגר ודניאלה גלבוע.

אנדי יירינג, העיתונאי הבריטי שפרסם את התמונות אמר ל"כאן 11" על חשיפת התמונות כי הוא "מקווה שבכך שפרסמנו את התמונות מעוררות האימה של לירי, קרינה, דניאלה ואגם – זה יסייע במיקוד תשומת הלב העולמית שנדרשת כדי להחזיר אותן הביתה".

עוד הוסיף: "ההורים של החטופות הישראליות קיבלו החלטה אמיצה בצורה בלתי תיאמן לחשוף ולשתף אותנו בצילומים הקשים הללו. אני משוכנע שכדי לשחרר את הצעירות הללו נדרשת החלטה אמיצה לא פחות".

עוד הוסיף העיתונאי הבריטי על כך שהשגריר ארדן הציג את התמונות באו"ם: "בעוד שההחלטה של השגריר הישראלי להביא את הפרסום לאו"ם בהחלט מחממת את הלב, חשוב להבהיר כי אין לזה שום משמעות מבחינת ההורים של הצעירות הללו אם הן לא כולן חוזרות הביתה".

ארדן אמר בנאומו: "התמונות הללו היו על שער הדיילי מייל אתמול. הביטו בבנות הללו. הביטו בהן. אלה תמונות של לפני ואחרי של לירי אלבק, קרינה ארייב, דניאלה גלבוע ואגם ברגר שנלקחו כשבויות על ידי חמאס. הביטו בפנים שלהן. מדוע אתם שותקים? מה עשיתם כאן כדי להחזיר אותן הביתה? כלום!".

מלחמת חרבות ברזל חמאס חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד