י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חסר בושה

התחזה לנעדר מהנובה כדי לבטל דו"ח

במרכז פניות נהגים ארצי של אגף התנועה התקבלה פניה חריגה מאת ה"אבא" של בעל הדו"ח הדורש לבטל את הדו"ח כי הבן נעדר ממסיבת הנובה. לאחר בדיקה התברר כי האיש משקר

התחזה לנעדר מהנובה כדי לבטל דו"ח
המסיבה ברעים צילום: יוסי זמיר / פלאש 90

במרכז פניות נהגים ארצי (מפנ"א) של אגף התנועה התקבלה פניה חריגה מאת ה"אבא" של בעל הדו"ח הדורש לבטל את הדו"ח כי הבן נעדר ממסיבת הנובה, ועוד צירף תמונה של אחד הנרצחים.

הפניה למפנ"א

מתחילת המלחמה פעלו במפנ"א יחד עם יחידת התביעות של משטרת ישראל, המרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים לאתר ולבטל דו"חות וכתבי אישום שהיו על שמם של הנרצחים, חטופים ונעדרים ושמו של בעל הדו"ח לא היה ברשימות אלו לכן נעשו בדיקות נוספות מול כלל הגורמים לרבות מטה החטופים ולהב 433 משלא נמצא שם זה במאגרים היחידה המרכזית של אגף התנועה פתחה בחקירה, בעל הדו"ח עוכב לחקירה בחשד לניסיון קבלת דבר במרמה, התחזות ושיבוש חקירה בסיומה שוחרר.

פניה שקרית למרכז פניות נהגים ארצי מהווה עבירה פלילית ובמקרים בהם עולה חשד הדבר עובר לחקירה פלילית.

סגן-ניצב אורית פרידמן מפקדת מפנ"א באגף התנועה ציינה: "תחילה התכוונו כמובן לבטל את הדו"ח אך לצורך כך היינו צריכים להזין אישור מהגורמים הרלוונטיים כי הוא נעדר או נרצח, אני מזועזעת מהמחשבה שאדם יצהיר על עצמו שהוא נרצח ומתחזה לאחר שנרצח בשביל ביטול דו"ח של 500 שקלים"

משטרה מלחמת חרבות ברזל הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד