כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עם פתיחת הקמפיינים

סקר רויטרס: שיוויון בין טראמפ לביידן

לפי סקר רויטרס, הנשיא המכהן ביידן והנשיא לשעבר טראמפ זוכים כל אחד ל-35% תמיכה בהתמודדות בבחירות לנשיאות 2024. יחד עם זאת, אם המועצד קנדי ירוץ לנשיאות - יזכה ל-18% תמיכה

סקר רויטרס: שיוויון בין טראמפ לביידן
דונלד טראמפ / ג'ו ביידן צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ והנשיא המכהן ביידן פותחים בימים אלו את הקמפיין לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב שיתקיימו בנובמבר. לפי סקר רויטרס, מצבם כרגע לפי הסקרים שווה.

35% אחוז מהמשיבים בסקר הארצי שנערך אמרו שהם יצביעו לביידן - אותו מספר לו זכה טראמפ. כ-13% אמרו שלא יצביעו, בעוד 9% אמרו שיתמכו במועמד אחר ו-8% אמרו שהם לא בטוחים.

אם ייאלצו הנשאלים להצביע לטראמפ או ביידן - זוכים גם הפעם השניים לשיוויון, כאשר כל אחד מקבל 48 אחוזי תמיכה.

יחד עם זאת הסקר הציג עניין ציבורי מובהק במועמדים נוספים. רוברט פ. קנדי ג'וניור, נצר לשושלת הפוליטית הידועה, שלא רץ באחת משתי המפלגות הגדולות, זכה לגיבוי של 18% מהנשאלים כשנכלל כאפשרות. אם ירוץ - תיפול התמיכה בביידן ל-29%. התמיכתה בטראמפ תרד ל-30%.

בתוך כך, הלילה אמר הנשיא לשעבר טראמפ כי פוטין יצא למלחמה באוקראינה בגלל ביידן. הנשיא לשעבר הוסיף לפוקס ניוז: "ביידן נתן לחבית נפט להגיע למחיר של 100 דולר במקום לשמור על זה ב-40 דולר ופוטין הרוויח הון. הוא לא היה יוצא למלחמה בלי זה, והוא לא היה יוצא למלחמה (אם טראמפ היה הנשיא) מסיבה נוספת - אני".

בחירות בארצות הברית דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד