ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"סומכים על מקבלי ההחלטות"

שר החוץ כ"ץ למשפחות החטופים: "לא אנוח עד שיחזרו הביתה"

שר החוץ ישראל כ"ץ לבני משפחות החטופים: "לא אנוח עד שתתחבקו שוב עם יקיריכם על אדמת ישראל". את הדברים אמר במהלך ביקור במטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים בתל אביב

שר החוץ כ"ץ למשפחות החטופים: "לא אנוח עד שיחזרו הביתה"
שר החוץ ישראל כ"ץ במטה משפחות החטופים צילום: יוסי פונס לע"מ

שר החוץ ישראל כ"ץ ביקר הבוקר (חמישי) במטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים בתל אביב, ונפגש עם חטופים ששבו משבי חמאס, נציגי בני משפחות החטופים וצוות הסגל הדיפלומטי הבכיר לשעבר שמתנדב במטה.

צוות המטה סקר בפני השר כ"ץ את פעילות המטה ואת מגוון הפעילויות האזרחיות שהמטה מבצע במסגרת הפעילות להשבת החטופים והנעדרים.

השר כ"ץ שמע מבני משפחותיהם של החטופים והנעדרים את סיפוריהם האישיים שקרו בבוקר השחור של ה-7 באוקטובר והתחייב לחזק את הקשר בין המשפחות לפעילות משרד החוץ.

אביבית יבלונקה, אחותו של חנן אשר שלאחרונה התגלה כחטוף, אמרה לשר החוץ: "כבוד השר, הייתי במשלחת לארה"ב ונשארתי עוד כמה ימים כי ראיתי את הצורך הגדול, כי העולם אינו מבין את המצוקה. אנחנו סומכים על מקבלי ההחלטות ואנחנו מבקשים שתיעזרו בנו כדי שנוכל להחזיר את יקירינו בשלום".

במפגש נכחו מירב רביב, קרובת משפחתם של אברהם מונדר, אוהד מונדר זכרי, קרן מונדר ורותי מונדר; אלה ורז בן עמי, ששוחררה משבי החמאס, ואוהד בעלה ואביה של אלה שעדיין נמצא בשבי; אנטון לובנוב, אח של אלכס לובנוב; טליה ועידן ברמן, אימן ואחיהם של התאומים זיו וגלי ברמן; יצחק הורן, אבא של יאיר ואיתן הורן; אמנדה דמארי, אמא של אמילי דמארי.

מטעם הצוות הדיפלומטי של המטה נכחו וליוו את השר כ"ץ השגרירה וחה"כ לשעבר קולט אביטל, השגריר לשעבר דניאל שק, השגריר לשעבר דניאל כרמון, השגרירה לשעבר יעל רובינשטיין והקונסול הכללי לשעבר נדב תמיר.

שר החוץ ישראל כ"ץ אמר: "כשר החוץ של מדינת ישראל משימתי החשובה ביותר היא להיות הקול של החטופים ומשפחותיהם בעולם עד לרגע החיבוק הראשון ביניהם על אדמת ישראל. פגשתי היום במטה החטופים את משפחות אחיותנו ואחינו בשבי החמאס, הסתכלתי להם בעיניים, הקשבתי ונשבעתי - לא אנוח עד שיחזרו הביתה".

חטופים מלחמת חרבות ברזל ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד