כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מונעים מפלסטיניות ללדת

האשמות מופרכות נגד ישראל בהאג; מחר ישראל תנסה להפריך

נציגי דרום אפריקה האשימו את ישראל ברצח עם וטענו עלילות מופרכות. מחר ישראל תגיב על כך. בין השאר נטען כי ישראל מונעת מפלסטיניות ללדת בבטחה, כדי לצמצם את האוכלוסייה הפלסטינית בעזה. לשקרים הללו לא הוצגו הוכחות

האשמות מופרכות נגד ישראל בהאג; מחר ישראל תנסה להפריך
השופטים בהאג צילום: באדיבות המצלם

הסתיימו הטיעונים של נציגי דרום אפריקה בהאג, הנציגים האנטישמים קראו בדיון להפסקת אש ברצועת עזה. לדבריהם, "אם מבצע צבאי נעשה כדי להרוג עם, הוא חייב להיפסק". מחר ישראל תשיב לטענות השקריות נגדה.

פרופ' ואן לו, שייצג את דרום אפריקה בדיון אמר כי "אין רלוונטיות לעניין ההגנה העצמית של ישראל כי רצועת עזה היא שטח כבוש. ישראל שולטת בכניסות והיציאות ובהכנסת מים ואוכל. אין ספק שהיא שולטת בעזה".

בהמשך אמר כי "חמאס הוא לא מדינה, ולכן לא יכול להיות חלק מהאמנה וצד להליכים. יש צעדים אחרים שניתן לנקוט בהם בנוגע לזוועות של אחרים, אך דרום אפריקה לא יכולה לבקש צו מבית המשפט נגד חמאס".

אחד השקרים של דרום אפריקה בלי הוכחות ש"גופות ילדים נאכלות בעזה על ידי בעלי חיים". בין השאר נטען כי ישראל מונעת מפלסטיניות ללדת בבטחה, כדי לצמצם את האוכלוסייה הפלסטינית בעזה. לשקרים הללו לא הוצגו הוכחות.

נציגי דרום אפריקה ציטטו התבטאויות של ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט, ח"כ ניסים ואטורי שדיבר על "למחוק את עזה מעל פני האדמה", וגם של השר עמיחי אליהו שאמר כי אחת האפשרויות לטיפול בעזה היא פצצת אטום. נציגי דרום אפריקה הקרינו באולם סרטון של חיילי צה"ל שרים "למחות את זכר עמלק" בטענה כי הכוונה היא למחוק את עזה.

ממשרד החוץ נמסר: חזינו היום באחד ממופעי הצביעות הגדולים ביותר בהיסטוריה ובשורה של טענות חסרות בסיס ושקריות. דרום אפריקה, המשמשת כזרוע המשפטית של ארגון הטרור חמאס, הציגה באופן מעוות את המציאות בעזה מאז טבח השבעה באוקטובר, תוך התעלמות מהעובדה שמחבלי החמאס חדרו לישראל, רצחו, הוציאו להורג, טבחו, וחטפו אזרחים ישראלים, רק בשל היותם ישראלים, בניסיון לבצע ג׳נוסייד.

‏דרום אפריקה מבקשת לאפשר לחמאס לחזור ולבצע את פשעי המלחמה, הפשעים נגד האנושות ופשעים שבצעו בשבעה באוקטובר שוב ושוב כפי שהצהירו מנהיגיו.

‏נציגי החמאס בבית הדין, עורכי הדין הדרום אפריקאים, מתעלמים גם מהעובדה שהחמאס משתמש באוכלוסייה האזרחית בעזה כמגנים אנושיים ופועל מתוך בתי חולים, בתי ספר, מחסות של האו״ם, מסגדים וכנסיות בכוונה לסכן את חייהם של תושבי רצועת עזה. 136 חטופים נמצאים בידי מחבלי החמאס ללא גישה לנציגי הצלב האדום ולטיפול רפואי.

‏מדינת ישראל תמשיך להגן על אזרחיה תחת הדין הבינ"ל ותוך הבחנה בין מחבלי החמאס לאוכלוסייה האזרחית, ולפעול לשחרור כל החטופים ולחיסול ארגון הטרור חמאס, ארגון טרור גזעני ואנטישמי הקורא באמנתו להשמדת מדינת ישראל ולרצח יהודים.

 

בית הדין הבינלאומי בהאג חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד