כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סיכול טרור

תיעוד: הלוחמים עוצרים את מחבלי דעאש בדרכם לפגע

לוחמי יחידת מתיל"ן של מג"ב ירושלים יחד עם בלשי ימ"ר מחוז ירושלים עוצרים שני מחבלים תומכי ארגון הטרור "דעאש" אשר תכננו לבצע פיגוע

מעצר מחבל
מעצר מחבל צילום: דוברות המשטרה

בהמשך לדווח מהבוקר (חמישי) בעניין מעצרם של שני מחבלים אשר הינם תומכי ארגון הטרור "דעאש" במזרח ירושלים על ידי לוחמי יחידת מתיל"ן של מג"ב ירושלים יחד עם בלשי ימ"ר מחוז ירושלים ובהכוונה מודיענית של שירות הבטחון הכללי, מתפרסם הערב תיעוד ממעצרם.

כאמור, השניים תכננו לבצע פיגועי טרור נגד כוחות הבטחון ונעצרו על ידי הכוחות. כפי שניתן לראות בתיעוד ממצלמות הקסדה של הלוחמים בביתם של החשודים נתפסים חומרים המשייכים אותם לארגון דאע"ש ובהם חוברות הדרכה לבניית ותפעול מטעני חבלה.

מהחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובשב"כ, עולה כי שני המחבלים התומכים באידיאולוגיית המדינה האסלאמית ("דאעש") צרכו באמצעות רשת האינטרנט והטלגרם תכנים רבים של הארגון בהם גם תכני זוועה, סרטוני הרג מזירות לחימת הארגון בחו"ל ועוד. בהשפעת תכני הארגון אותם צרכו, תכננו השניים לבצע פיגועי טרור נגד שוטרים ולוחמי מג"ב. חוקרי המשטרה והשב"כ חשפו את כוונותיהם להכנת מטעני חבלה שיכוונו כנגד כוחות הביטחון באזור מזרח ירושלים.

טרם מעצרם, השניים החלו בהכנות לביצוע פיגועי הטרור ובלמידה על אופן הכנת המטענים ואמצעי החבלה שעמם תכננו לבצע את הפיגועים. שוטרי מחוז ירושלים ושב"כ, חשפו וסיכלו את כוונותיהם בטרם התממשו.

 

משטרה מעצרים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד