כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
ברקע הדיון בהאג

גלנט: "אין צודקת מהמלחמה, מפרידים בין אוכלוסייה למחבלים"

שר הביטחון גלנט בתצפית על חירבת אחזעה: "אין צודקת מהמלחמה שאנו נלחמים. מפרידים בין האוכלוסייה לבין המחבלים שנרדוף עד האחרון שבהם"

גלנט: "אין צודקת מהמלחמה, מפרידים בין אוכלוסייה למחבלים"
שר הביטחון יואב גלנט צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (חמישי) הערכת מצב במרחב הגבול ותצפית על השכונות המזרחיות של ח׳אן יונס, והעיירה חירבת אחזעה, יחד עם מפקד פיקוד דרום, אלוף ירון פינקלמן ומפקד אוגדת עזה, תת אלוף אבי רוזנפלד.

בהמשך הוצגו לשר ההתקדמויות בפעילות הכוחות הפועלים בגזרת חאן יונס מעל ומתחת לקרקע.

שר הביטחון, יואב גלנט אמר: "אני נמצא כעת בסיור מול אחזעה בדרום רצועת עזה יחד עם אלוף פיקוד הדרום ומפקד אוגדת עזה. מתרשם מאוד מפעולתם הנחושה, האחראית והרצינית של הכוחות".

גלנט הבהיר: "אם מישהו שאל את עצמו: האם המלחמה נמשכת? כדאי שיגיע הנה ויראה מה כוחות צה"ל עושים. יש הרבה מאוד כוחות פנימה, מערבה מכאן, שפועלים בתוך חאן יונס בצורה מאוד מאוד מרשימה, מעל הקרקע ומתחת לקרקע.

ביום הזה אני רוצה לומר משהו נוסף, אין מלחמה צודקת יותר, אין מלחמה מוסרית יותר, אין צבא מוסרי יותר, שאחרי שפגעו, והרגו, ורצחו, ועינו את הילדים והנשים שלו - הוא עדיין מבחין כל יום בין אלה שמעורבים וצריך לחסל אותם, לבין אלה שאינם מעורבים שאנחנו מנגישים להם סיוע המוניטרי – תרופות, ומזון, ומים, כדי להפריד בין מי שהוא אוכלוסייה אזרחית לבין מחבלים רוצחים שפלים שאנחנו נרדוף אותם עד האחרון שבהם".

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד