כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חגיגה בקבינט

לשכת רגב על סערת הפופקורן: "שקר מוחלט ומשולל יסוד"

בלשכת השרה רגב טוענים כי הפרסום על כך שהשרה רגב חילקה פופקורן במהלך ישיבת הקבינט ואמרה שההצגה מתחילה, הוא פייק ניוז. "הפרסום הוא השמצה מרושעת, שקר מוחלט ומשולל יסוד", נמסר מלשכתה

לשכת רגב על סערת הפופקורן: "שקר מוחלט ומשולל יסוד"
פופקורן צילום: Moshe Shai/FLASH90

אחרי סערת הפופקורן: שרת התחבורה מירי רגב טענת הבוקר (שישי) כי הפרסום על כך שחילקה פופקורן באמצע ישיבת הקבינט ואמרה "החגיגה מתחילה" הוא פיייק ניוז.

"החל מאמש מופץ פרסום שקרי - פייק ניוז - לפיו "השרה רגב חילקה פופקורן במהלך ישיבת הקבינט ואמרה שההצגה מתחילה". לא היו דברים מעולם והפרסום הוא השמצה מרושעת, שקר מוחלט ומשולל יסוד", נמסר מלשכתה.

עוד נטען: "השרה מעולם לא אמרה את הדברים שיוחסו לה ובכוונתה לפעול באמצעים משפטיים ולמצות את כל זכויותיה אל מול כל הערוצים, הכתבים ומחוללי הרעל והשנאה שמוציאים דיבתה רעה. הפצת השקרים נועדה לפגוע בשמה הטוב, ללבות כלפיה שנאה ולהשתיק אותה בדיוני הקבינט.

נסיונות אלו לא יצלחו. השרה רגב תמשיך לשאול את השאלות - גם אם הן אינן נעימות - מתוך מטרה לוודא כי מדינת ישראל עושה כל שביכולתה להשיב את החטופים ולנצח את חמאס תוך שמירה על חיילי צה״ל, והאינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל".

כזכור,  אמש דווח כי במהלך ישיבת הקבינט השבוע התפתח עימות גם בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לבין שר הביטחון יואב גלנט. באופן תמוה, עם תחילת העימות בן גלנט לבן גביר, הוציאה השרה רגב שקית פופקורן וחילקה למשתתפים כשהיא אומרת, "אוהו, עכשיו ההצגה מתחילה".

מירי רגב הקבינט המדיני בטחוני מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד