כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תוך שירת "עם ישראל חי"

בזמן הדיון בהאג תומכי ישראל הפגינו בעד החטופים

תומכי ישראל הפגינו מול בית הדין הבינ"ל בהאג בזמן הדיון נגד ישראל, כשהם נושאים בידם שלטים עם תמונותיהם של החטופים. אחת המפגינות. "הניסיון לקחת גם מישראל את הזכות להגן על עצמה גרם לי לבוא לפה היום ולהגיד לעולם לא עוד"

בזמן הדיון בהאג תומכי ישראל הפגינו בעד החטופים
תומכי ישראל בהאג צילום: באדיבות המצלם

למעלה ממאה תומכי ישראל הפגינו ביום שישי סמוך לכניסת שבת מול בית הדין הבינ"ל בהאג בזמן בדיון נגד ישראל, כשהם נושאים בידם שלטים עם תמונותיהם של החטופים תוך שירת "עם ישראל חי".

את עצרת המחאה ארגן פעיל ההסברה עו"ד נתי רום, הפועל בקרב קהילות של אוהבי ישראל ברחבי העולם. לאחר שהשלטונות וחברות השילוט סירבו לאפשר תליית שלטי חוצות עם תמונותיהם של החטופים, החליטו במחאה להדפיס שלטים עם תמונותיהם שיוחזקו על ידי המפגינים".

מהאג הקפואה סיפר ויליאם קלוס ל'בחדרי חרדים', שהגיע להפגין למען ישראל: "אני תומך בישראל, אנחנו רוצים לתמוך בעם ישראל, אנחנו מפגינים מול מפגינים נגד ישראל, אנחנו רוצים לשלוח את האהבה שלנו לישראל, לכן אני פה היום".

פעיל ההסברה נתי רום שארגן את עצרת המחאה: "לאחר שהשלטונות בהולנד סירבו לאפשר תליית שלטי חוצות עם תמונותיהם של החטופים, הגיעו לפה היום אנשים מכל רחבי אירופה להגיד שעצם קיום הדיון הוא לא לגיטימי. לישראל הזכות להגן על עצמה והניסיונות להאשים אותה ברצח עם הוא נלוז ולא יצלח".

אחת המפגינות ארייאן דומברך אמרה: "האנטישמיות העולמית מרימה ראש ומנסה להציג את עצמה כאילו היא רק נגד ישראל כשבפועל היא פועלת נגד יהודים. העולם הופך מיום ליום מסוכן יותר ליהודים והניסיון לקחת גם מישראל את הזכות להגן על עצמה גרם לי לבוא לפה היום ולהגיד לעולם לא עוד".

 

 

הולנד בית הדין הבינלאומי בהאג חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד