ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
וַיִּזְעֲקוּ אֶל יְהוָה בַּצַּר לָהֶם

מאות עובדי עיריית בני ברק התכנסו לתפילה למען החטופים

מאות עובדי עיריית בני ברק התכנסו לעצרת תפילה למען החטופים הנמצאים ביד חמאס. עובדי העירייה עצרו הכל למען החטופים הנאנקים כבר 100 ימי סבל בשבי. העצרת אורגנה על ידי הרב נחמיה שקדי יו"ר ועד העובדים

מאות עובדי עיריית בני ברק התכנסו לתפילה למען החטופים
עובדי העירייה בעצרת צילום: באדיבות המצלם

מאות עובדי עיריית בני ברק עצרו הבוקר את הכל והתכנסו לעצרת תפילה נרגשת למען החטופים הנמצאים ביד אויב בצרה ובשביה, למען החיילים שבשדה הקרב, לשלומם של הפצועים ולמען העם כולו.

האירוע שאורגן על ידי וועד העובדים בשיתוף ההסתדרות, התקיים באולם הפיס העירוני, שם התכנסו מאות העובדים לשמוע דברי התעוררות על כוחה של תפילה וצערם של החטופים, מפי הרב ברוך רוזנבלום שליט"א שריגש את הקהל במחשבה ובהבנה מה עובר על אחינו ברגעים אלו. פרקי תהילים נאמרו על ידי הרב משה רוזנטל מנהל מחלקת החינוך.

מאות העובדים נעמדו לתפילה נרגשת והזכרת כלל שמות החטופים, אמירת מי שברך לשלומם ולשחרורם בשלום, לשלום חיילי צה"ל ולרפואת הפצועים נאמרה מפי הרב בצלאל שניידר דודם של משפחת ביבס וילדיה הרכים הנמצאים בשבי.

העצרת אורגנה על ידי הרב נחמיה שקדי יו"ר ועד העובדים, שדיבר על הצורך באחדות אהבה ואחווה בין כלל העובדים בעת צרה זו וקרא לתפילה וזעקה. העצרת ננעלה בקריאה נרגשת לאחדות ולעשייה מתמדת למענם, עד שישבו הביתה, הם והלוחמים בשדה הקרב, הביתה לחיים ולשלום. בסוף האירוע יו"ר ועד העובדים הודה לכל חברי הועד על העבודה המאומצת וכן לדוברות העירייה, ולקיוי הס שעמד מאחורי מיתוג האירוע והצלחתו.

בני ברק חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד