כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פעילות "משבשת ומזיקה"

פעילים פרו-פלסטיניים זממו לשבש את הבורסה בלונדון

שישה פעילים "פרו-פלסטינים" שתכננו לשבש את הבורסה של לונדון השבוע - נעצרו. ייתכן שהתכנון היה חלק ממספר תכניות של הפעילים לשבש את החיים בלונדון

 פעילים פרו-פלסטיניים זממו לשבש את הבורסה בלונדון
משטרת בריטניה צילום: Pixabay

המשטרה עצרה שישה פעילים פרו-פלסטיניים שזממו לשבש את הבורסה של לונדון במאמץ למנוע את פתיחתה הבוקר. החשודים הם חברים בקבוצה פרו פלסטינית והתכוונו לגרום לנזק, כך דיווח משטרת המטרופולין. הם גם תכננו לכאורה להישאר בבניין אחרי הסגירה כדי למנוע מהמסחר להיפתח הבוקר.

ייתכן שהתכנון היה חלק אחד משבוע של פעילויות מתוכננות מצד הפעילים, כך אמרה מפקדת המשטרה סיאן תומאס. היא תיארה את המעצרים כ"משמעותיים" ואמרה שהפעילות המתוכננת שלהם הייתה "משבשת ומזיקה".

קצין הבילוש סופט תומאס אמר בהצהרה: "אנו מאמינים שהקבוצה הזו הייתה מוכנה לבצע תעלול מפריע ומזיק שהיה יכול להיות בעל השלכות חמורות לו בוצע בהצלחה", חלק מהעצורים היו מהעיר ליברפול.

״לאחר שהגיע אלינו המידע ביום שישי אחר הצהריים היה לנו זמן מוגבל לפעול. הודות למאמצים הנחושים של יחידת הסדר הציבורי שלנו ועמיתינו בליברפול, הצלחנו לזהות ולאתר ולעצור את מי שאנו חושדים כמעורבים במזימה הזו. זה היה חלק אחד ממספר פעולות מתוכננות, אנו נמצאים בקשר עם משטרת לונדון כמו גם עם רשויות אחרות ברחבי בריטניה כדי להבטיח שישנם משאבים מתאימים להתמודדות עם כל הפרעה בימים הבאים".

 

 

חמאס בריטניה מלחמת חרבות ברזל לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד