כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לילה של דיונים

המשרד לקידום מעמד האשה ייסגר, מאי גולן תישאר שרה

בתום לילה של דיונים: המשרד לקידום מעמד האישה שבראשה עומדת השרה מאי גולן צפוי להיסגר. גולן תעבור לכהן כשרה במשרד לשיוויון חברתי. המו"מ בין אנשי אגף התקציבים לבין השרים נמשך לאורך כל הלילה וישנם שרים שעדיין זועמים. כל הפרטים

המשרד לקידום מעמד האשה ייסגר, מאי גולן תישאר שרה
הכנסת צילום: דוברות הכנסת

בצל הקיצוצים בתקציב 2024: המשרד לקידום מעמד האישה שבראשה עומדת השרה מאי גולן צפוי להיסגר אך גולן תישאר שרה ותעבור לכהן כשרה לשיוויון חברתי, זאת אחרי שהשר עמיחי שיקלי ויתר על המשרד.

במסגרת המהלך הרשות לקידום מעמד האישה תחזור לפעול תחת המשרד לשוויון חברתי, כמו כן גם הרשות לאזרחים ותיקים, תחזור ממשרד הנגב והגליל למשרד לשוויון חברתי.

בתוך כך, המו"מ בין אנשי אגף התקציבים לבין השרים נמשך לאורך כל הלילה, כאשר לפחות תשעה שרים מתנגדים לחלק מהסעיפים בתקציב, בהם חמישה שרים מהמחנה הממלכתי.

השר איתמר בן גביר הגיע הבוקר לפגישה אצל ראש הממשלה, לאחר לילה של דיונים שכשלו. כזכור, בכוונת שר האוצר לקצץ בתקציב המשטרה במיליארד שקלים.

בסביבת בן גביר זועמים על כך שגם הבקשה להתעצמות תקציב הביטחון של משטרה - משרד האוצר והשר סמוטריץ' עומדים על סרובם. בנסיבות אלה, וככל שלא יהיה שינוי בפגישה, בין השר בן גביר לרה"מ, שרי עוצמה יהודית יצביעו נגד התקציב בממשלה ועוצמה יהודית תתנגד לתקציב בכנסת, נמסר מסביבתו.

גורמים בסביבת השר בן גביר אמרו: "דווקא עכשיו, אחרי ה 7.10 לקצץ מיליארד ש"ח מתקציב המשטרה זה חוסר אחריות משווע ואי הבנה מינמאלית של מה קרה כאן לפני מאה ימים. השוטרים מנעו מהאוייב להגיע לשערי תל אביב ולהמשיך את הטבח בדרום. הניתוק של פקידי האוצר שגוררים את השר סמוטריץ ' - פשוט לא נתפס".

תקציב המדינה ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד