כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שלושת עמודי התורה

הגר"י הלל, הגר"י אזרחי והגר"נ נוסבוים בגזירת בית דין מיוחדת

שלושת עמודי התורה של דורנו כינסו מושב בית דין מיוחד וגזרו בכח התורה: התורמים עשרה שקלים לכל יתום המתחתן בחודש שבט וזקוק לעזרה, יזכו במידה כנגד מידה לטובה, ברכה ושמחה למעלה מדרך הטבע!

הגר"י הלל, הגר"י אזרחי והגר"נ נוסבוים בגזירת בית דין מיוחדת
מושב בית דין צילום: קופת העיר

מאז ימות עולם, זכתה מצוות הצדקה למקום של כבוד בתולדותיו של העם היהודי, ובמיוחד מצוות הכנסת כלה, וביתר שאת המצווה להכניס יתום ויתומה תחת החופה.

לתרומה ל-84 היתומים הקליקו כאן>>>

בימים אלו, חודש שבט תשפ"ד, נישאים לא פחות מ-84 יתומים ויתומות שהגישו בקשה לקבל סיעו מ'קופת העיר' לנוכח מצבם הכלכלי הקשה, ולאחר שהבקשות נבדקו בפרטות על ידי רבני הקופה, נמצא שכל אחד ואחד מהם אכן זכאי לעזרה כספית דחופה, כדי שיוכל לעמוד בהוצאות החתונה הבסיסיות ביותר.

ראשי הקופה עדכנו את שלושת עמודי התורה בתוצאות הבדיקות הללו, ובמספרם של היתומים והיתומות שנמצאו זקוקים לעזרה ומתחתנים בחודש שבט – 84 יתומים ויתומות.
שלושת עמודי התורה, הגאון הגדול רבי יעקב הלל, הגאון הגדול רבי יצחק אזרחי והגאון הגדול רבי נפתלי נוסבוים, נחרדו לשמוע על המספר הגבוה של היתומים הזקוקים לעזרה, והחליטו להירתם ולעשות מעשה למענם.

שלושת הרבנים קיימו 'מותב בית דין' מיוחד, במהלכו קבוע שכל מי שייתרום ליתומים אלו, ויסייע להוצאות החתונות שלהם, סכום מינימלי של עשרה שקלים בלבד לכל אחד מ-84 היתומים הללו, בסך הכל 840 שקלים, יזכה לברכה מיוחדת לפי גזירת בית הדין מכח התורה הקדושה.

"התורמים למגבית קופת העיר 840 שקלים, עבור 84 היתומים הנישאים בחודש שבט תשפ"ד, יזכו במידה כנגד מידה, הם וכל בני ביתם, לטובה ברכה ושמחה למעלה מדרך הטבע, כפי שהובטחנו מפי בורא עולם – 'אם אתה משמח את שלי אני משמח את שלך'.

זה הזמן לזכות בישועות למעלה מדרך הטבע, זה הזמן לעזור ולסייע ליתומים והיתומות, שרבים מהם התייתמו בגיל צעיר מאוד וחיו עד כה חיי סבל של יתמות קשה, בצילן של אימהות אלמנות או אבות חד הוריים, עם קשיים כלכליים ואתגרים לא פשוטים.

בתרומה צנועה של עשרה שקלים לכל יתום, אנחנו מביאים אורה ושמחה ליתומים אלו, שיוכלו להתחתן, ולהקים בתים כשרים ונאמנים בישראל, ובעז"ה יוכלו בעצמם לתמוך באחרים, מתוך שמחה והרחבת הדעת, בזכות מי שתרמו להם והעמידו אותם על רגליהם.

לתרומה ל-84 היתומים הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד