כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כבר בפברואר הקרוב

המסמך הסודי חושף: מתקרבים למלחמה בין רוסיה למערב

צבא גרמניה מתכונן למלחמה עם רוסיה, כך עולה ממסמך סודי עליו דיווח ה'בילד' הגרמני. חשש שהסלמה אפשרית בין נאט"ו לרוסיה תקרה כבר בפברואר הקרוב. עשרות אלפי חיילים גרמנים יישלחו לפעולה זמן קצר לאחר מכן

המסמך הסודי חושף: מתקרבים למלחמה בין רוסיה למערב
מלחמה כוללת צילום: Pixabay

סכסוך צבאי גדול בין נאט"ו לרוסיה עומד בפתח, כך לפי מסמך סודי שחיברו הכוחות הצבאיים הגרמניים. על פי המסמך, הרוסים אמורים לפלוש למדינות הבלטיות של נאט"ו כבר ביולי הקרוב.

הכוחות הגרמניים מתכוננים למתקפה פוטנציאלית של רוסיה על האגף המזרחי של נאט"ו בפברואר הקרוב, כך דיווח ה'בילד' הגרמני.

"הסלמה בין נאט"ו לרוסיה צפויה כבר בפברואר", אמר מקור ל'בילד' בהתייחס למסמך סודי של צבא גרמניה. זהו תרחיש אימונים שמתאר, צעד אחר צעד, חודש אחר חודש, כיצד ימשיך להתנהל הדיקטטור הרוסי ולדימיר פוטין וכיצד נאט"ו תצטרך להגן על עצמה.

בתרחיש של גרמניה, ההסלמה תתחיל בעוד מספר שבועות בלבד, עשרות אלפי חיילים גרמנים יישלחו לפעולה זמן קצר לאחר מכן.

המסמך החסוי מפרט כיצד עלול להיווצר סכסוך בין רוסיה לנאט"ו, השיא כולל פריסה של מאות אלפי חיילי נאט"ו ותחילת המלחמה בקיץ 2025.

בדיווח של ה'בילד' נכתב על תרחיש למלחמה אך לא פורסמה תנועת חיילי נאט"ו. בתרחיש של גרמניה נקבע כי ההתגייסות הרוסית תחל בפברואר 2024, ולאחריה מתקפת אביב באוקראינה והתקפה על המדינות הבלטיות ביולי הקרוב. צפויות התקפות סייבר וצורות אחרות של לוחמה היברידית.

המתיחות עשויה להגיע לשיא באוקטובר כאשר רוסיה תעביר חיילים וטילים לקלינינגרד.

"סכסוכי גבול" ו"תסיסה עם נפגעים רבים" אפשריים ב"מסדרון סובלקי" (המסדרון בין בלארוס לקלינינגרד השוכן לאורך הגבול הפולני-ליטאי) בדצמבר 2024. רוסיה עלולה לחזור על פלישתה לאוקראינה ב-2014 בשטחי נאט"ו עם תמיכה בלארוסית, לאחר הבחירות בארה"ב, כאשר ארה"ב עלולה להיות חסרת מנהיגות חזקה.

התרחיש מסתיים 30 יום לאחר הפלישה כאשר נאט"ו, כולל צבא גרמניה, פרס כוחות צבאיים משמעותיים באגף המזרחי. עם זאת, האם נאט"ו תוכל להביס את רוסיה, נותרה שאלה פתוחה בתרחיש.

מלחמת אוקראינה רוסיה נאט"ו גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד