כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בניגוד לעמדת הדרג הביטחוני

השר גולדקנופף: "הפיגוע מלמד על הסכנה בכניסת פועלים פלסטינים"

השר יצחק גולדקנופף התייחס לפיגוע הדריסה ברעננה וטען כי הוא מלמד על הסכנה בהכנסת פועלים פלסטיניים. "האירוע הזה מלמד על הסכנה בכניסה של פועלים פלסטינים לעבודה בישראל"

השר גולדקנופף: "הפיגוע מלמד על הסכנה בכניסת פועלים פלסטינים"
יצחק גולדקנופף ומוטי בבצ'יק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר יהדות התורה שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף התייחס בצהריים (שני) לפיגוע הקטלני ברעננה וטען כי הוא "מלמד על הסכנה בכניסה של פועלים פלסטינים לעבודה בישראל".

‏גולדקנופף כתב: "פיגוע קשה בעיר רעננה כאשר בן עוולה מבקש ליטול חיים של ילדים קטנים. אני מתפלל להחלמת הפצועים. על פי המשטרה, המחבל בן 40 מחברון.

לטרור הפלסטיני הרצחני אין גיל, והאירוע הזה מלמד על הסכנה בכניסה של פועלים פלסטינים לעבודה בישראל. חובתי לדאוג לענף הנדל״ן אך לא על חשבון חיי אזרחינו".

רק אתמול שר הביטחון יואב גלנט קרא להכניס פועלים פלסטיניים לישראל ואמר: "יש דברים שאנחנו חייבים להסדיר ואני מקווה שהממשלה תקבל את עמדת צה"ל ושב״כ בכל מה שקשור לפועלים וכספים. אני אומר בצורה הברורה ביותר: רשות פלסטינית חזקה היא אינטרס ביטחוני-ישראלי, לא פחות מזה".

כזכור, אזהרה חריפה הונחה על ידי שירות הביטחון הכללי על שולחנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מפני התלקחות ביהודה ושומרון.

על פי דיווח בחדשות 13, החשש הביטחוני נובע מאי ההכנסה של פועלים פלסטינים לישראל מאז החלה המלחמה בעזה, וכן מסירוב הרשות הפלסטינית לקבל כספים לאחר שקוצצו מהם חלקים שיועדו לעזה.

גורמי שב"כ הדגישו כי קיים תסריט קונקרטי בו מנגנוני הביטחון של הרשות יפנו את נשקיהם כנגד אזרחים וישובים ישראלים.

ראש הממשלה נתניהו טרם העלה את הנושא לדיון בקבינט המדיני - ביטחוני, זאת למרות האזהרה החמורה שהציגו גורמי הביטחון. כזכור, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושרים נוספים בליכוד מתנגדים להכנסת פועלים מהרשות ולהעברת הכספים אליה.

מטעם שב"כ נמסר בתגובה לפרסום: "לא מתייחסים לשיח ביטחוני עם הדרג המדיני".

 

יצחק גולדקנופף פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד