כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עבדו במכון שטיפה

תכננו לבצע פיגוע: שב"כ מפרסם מידע חדש על המחבלים מרעננה

כל אחד מהם גנב רכב אחר מהשטיפה ויצא לזירה אחרת לפגע. המחבל הראשון נתפס לאחר סריקה מהירה באזור, בן משפחתו נתפס לאחר חקירה זריזה במקום מגוריו. השניים, קרובי משפחה שהתגוררו בדירה להשכרה מעל מתקן השטיפה בו עבדו

תכננו לבצע פיגוע: שב"כ מפרסם מידע חדש על המחבלים מרעננה
זירת הפיגוע ברעננה צילום: Itai Ron/Flash90

השב"כ פרסם מידע חדש אודות המחבלים שביצעו את הפיגוע המשולב היום (שני) ברעננה. מהפרטים עולה כי המחבלים, אחמד זידאת בן 25, ומחמוד זידאת בן 44, תושבי חברון, הם קרובי משפחה שהתגוררו בדירה להשכרה מעל מתקן השטיפה בו עבדו. בנוסף, ברשות המחבלים נתפסה תעודות זהות כחולות מזויפות של תושבי הפזורה, מה שמצביע על כוונה מוקדמת לבצע את הפיגוע.

עוד מתברר, כי כל אחד מהם גנב רכב אחר מהשטיפה ויצא לזירה אחרת. הראשון הגיע לרחוב החרושת, התנגש ברכב שבו נסעה נהגת, שלף אותה מהרכב והתנגש ברכב נוסף, דרס והמשיך בנסיעה. הוא ראה הולך רגל נוסף במדרכה, דרס גם אותו וירד מהרכב. שוטרי תחנת כפר סבא ערכו סריקה מהירה באזור ומצאו אותו והוא נעצר כוח יס"מ באזור בו הוא מתגורר.

חקירה מהירה הובילה למידע על המחבל השני, זה שביצע דריסה משמעותית יותר. במשטרה התקבל תחילה דיווח על דקירה אך עד כה לא נמצאה זירה עם כתמי דם. שני המחבלים היו מנועי כניסה לישראל בעקבות העובדה שנכנסו בעבר לישראל באופן בלתי חוקי מספר רב של פעמים.

אישה כבת 70 נרצחה ולפחות 18 בני אדם נפצעו בפיגוע משולב שאירע בצהריים בעיר רעננה; ארבעה מהם באורח קשה. הפיגוע, שכלל דקירה ודריסה, התרחש במספר זירות.

פיגוע דריסה פיגוע דקירה רעננה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד