א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
שערוריה דיפלומטית

ועדה אנטישמית של האו"ם ניסתה לדלות מידע מרופאים ישראלים על הטבח

נציגים של המועצה לזכויות אדם, שהוקמה לאחר מבצע שומר חומות, פנו לרופאים ישראלים שטיפלו בפצועים ובחטופים ונפגשו עימם בכדי לדלות מידע. משרד הבריאות מתריע: "מונו לעמוד בראש המועצה אנטישמים, אנטי ישראלים. גוף מוטה שישראל לא תשתף איתו פעולה"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pexels

נציגים של האו"ם פנו לאחרונה לרופאים בבתי חולים בישראל למען חקירת אירועי ה-7 באוקטובר, כך דיווחה קטי דור בכאן 11, במשרד הבריאות הנחו את בתי החולים והמוסדות הרפואיים לא לשתף פעולה כי מדובר בוועדה אנטי ישראלית.

על פי הדיווח, הוועדה של האו"ם השייכת למועצת זכויות אדם פתחה בחקירה, בכך שהנציגים פנו ישירות לרופאים הישראלים שטיפלו בפצועים ובחטופים, וביקשו להיפגש לצורך קבלת מידע. באחת הפניות הם כתבו כי הם "עוסקים בחקירה על פשעים בינלאומיים שבוצעו על ידי חמאס וארגוני טרור אחרים".

עוד דווח, כי הלשכה המשפטית של משרד הבריאות קיבלה הוראה ממשרד המשפטים שלא לשתף פעולה. במשרד החוץ אמרו בתגובה כי "מדובר בגוף שהוקם על ידי המועצה לזכויות אדם לאחר מבצע שומר חומות, כדי לחקור את ישראל. מונו לעמוד בראשו שלושה אנטישמיים ידועים, אנטי ישראלים. זהו גוף מוטה שמדינת ישראל לא תשתף איתו פעולה".

 

 

חמאס אנטישמיות האו"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד