כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
החניון בישיבה הגדולה בעולם

סיפור עצום: מי החליף 'טויוטה אברכים' בלייקווד?

החניון של ישיבת 'בית מדרש גבוה' בלייקווד עמוס ברכבי טויוטה קאמרי שבו משתמשים האברכים להגיע לישיבה. בשבוע האחרון החליף אברך בטעות את רכבו עם טיוטה קאמרי של אברך אחר והוא תלה מודעה בישיבה. כל הפרטים מהסיפור שמעסיק את אברכי לייקווד

סיפור עצום: מי החליף 'טויוטה אברכים' בלייקווד?
רכבי טויוטה ברחבת ישיבת לייקווד צילום: באדיבות המצלם

מי שביקר בלייקווד שבניו ג'רזי נתקל ברכבי 'טויוטה קאמרי' רבים, החונים ברחבת ישיבת בית מדרש גבוה לייקווד המלא ברכבים מהסוג הזה שאברכים רבים משתמשים בו. 

מודעה מעניינת נראתה על לוח המודעות בבניין הישיבה, אברך שרשם ביום חמישי האחרון כי הוא בטעות לקח מהחניה רכב אחר שנראה דומה לשלו, הוא כתב את מספר הרכב על המודעה עם מספר טלפון שלו כדי להחזיר את הרכב לבעליו וכך אולי לקבל את הרכב שלו בחזרה.

טויוטה ברחבת ישיבת לייקווד.

לפי מספר רכבי ה'טויוטה קאמרי' בחניונים של ישיבת בית מדרש גבוה, זה היה חייב לקרות בשלב מסוים, אחד האברכים מסביר ל'בחדרי חרדים': "כולם משאירים את המפתחות שלהם ברכב (אותו הם רוכשים בליסינג בכדי להביא את הילד למטפלת בבוקר ואז להגיע לישיבה מ.ו.) בכוונה כי החניון כל כך עמוס שאברכים חונים חניות כפולות ומשולשות. ולכן אם מישהו צריך לצאת, הוא יכול פשוט להזיז את המכוניות שחוסמות אותו. זה יוצר אימון גדול בין האברכים ואף רכב טרם נגנב".  

"אם אברך בא מאוחר, כבר אין לך חניה, אז אתה חוסם מכוניות אחרות. אתה רוצה להיות הגון אז אתה משאיר את המפתחות כדי שאנשים יוכלו לצאת, אין מספיק מקומות חניה בחניון של BMG, (ישיבת בית מדרש גבוה) אז הרבה אנשים חונים בחניות כפולות ומשאירים את המפתחות ברכב", מסביר האברך.

לפני 5 שנים שיפצו את החניון בישיבת לייקווד והוסיפו מעל מאה מקומות חניה, ורק לפני שנתיים הוסיפו עוד חניון ענק עם מעל מאתיים מקומות חניה נוספות על מה שהיה כבר, אבל בכל זאת, הישיבה מרובת תלמידים וזה לא עומד בעומס. ומי שמגיע מוקדם לסדר א' כל הקודם זוכה. 

המודעה בישיבת לייקווד. צילום: JD Media

לייקווד ישיבת לייקווד טיוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד