כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סוף שבוע קשה של הפגזות

המשפיע מירושלים חיזק את הילדים מבית היתומים באודסה

המשפיע החסידי הרב חיים שלום דייטש מירושלים, ביקר בבית היתומים 'משפחה' באודסה ושמע מהילדים על החוויות הקשות משנתיים של מלחמה. "חווינו בילדות את פגזי הצבא הירדני"

המשפיע מירושלים חיזק את הילדים מבית היתומים באודסה
הרב חיים שלום דייטש באודסה צילום: באדיבות המצלם

אורח מיוחד הגיע מירושלים לחזק את הילדים בבית היתומים 'משפחה' באודסה, אוקראינה. הגאון החסיד הרב חיים שלום דייטש, מחשובי רבני חב"ד וראש כולל 'צמח צדק' בירושלים, ערך ביקור מיוחד בבית היתומים שעבר טלטלות בשנתיים האחרונות ונחשף מקרוב למוסד החינוכי המדהים.

הרב דייטש התקבל על ידי מנהל בית היתומים ושליח חב"ד הרב אברהם וולף, שהודה לו בחום רב על המאמץ הגדול שעשה בכדי להגיע לחזק את הילדים, תוך כדי מצב המלחמה, הבלתי פוסק, מזה כשנתיים ימים.

אחרי סוף שבוע קשה של הפגזות, הרב דייטש חיזק את ילדי 'משפחה' ושיתף אותם בחוויות ילדות שלו, תחת פגזי הצבא הירדני בירושלים.

הילדים שיתפו את המשפיע בחוויות שעוברות עליהם מאז פרצה המלחמה ועד כמה הרב וולף, רעייתו והצוות המסור, עושה ככל שביכולתו להעניק להם תחושת בית חמה ומאירה.

במהלך הביקור, קיבל הרב דייטש מהרב וולף, המכהן גם כרב דרום אוקראינה, סקירה מקיפה על התרחבות בית היתומים, לרבות חנוכת הבניין החדש בחודש האחרון.

ירושלים מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד