כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מסחר במטבעות דיגיטליים

יש לכם ביטקוין? עכשיו תוכלו לרכוש בו מכונית

כלמוביל חתמה על שיתוף פעולה עם Bits of gold העוסקת במסחר במטבעות דיגיטליים. לפי כלמוביל, על התהליך מוטלת מגבלה שבמסגרתה יוגבל סכום הקניה למיליון שקל

יש לכם ביטקוין? עכשיו תוכלו לרכוש בו מכונית
כלמוביל בפיילוט למכירת רכב עם מטבעות דיגיטליים צילום: כלמוביל

אם יש ברשותכם ביטקוין או אית'ריום, לכלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, סמארט, אורה, מרצדס וג'נסיס יש עבורכם חדשות: לפי הודעת היבואנית, זו תאפשר ללקוחותיה לרכוש מכוניות באמצעות ביטקוין ואת'ריום, כלומר באמצעות מטבעות דיגיטליים.

כלמוביל היא יבואנית הרכב הראשונה שמאפשרת רכישה של מכוניות בישראל באמצעות המטבעות הדיגיטליים, אבל גם מדגישה שהרכישה של המכוניות מבוצעת במסגרת פיילוט.

לפי כלמוביל, במסגרת הפיילוט חתמה כלמוביל על שיתוף פעולה עם Bits of gold העוסקת במסחר במטבעות דיגיטליים ומחזיקה ברישיון מרשות שוק ההון ביטוח וחיסכון- ובליווי של KPMG.

לפי הודעת היבואנית, לקוחות יוכלו לשלם על הרכב בביטקוין או את'ריום את רוב סכום הרכישה שאינו כולל את המקדמה. במסגרת תהליך הרכישה , בשלב הראשון תתבצע בדיקת נאותות וזיהוי ראשוניים והעברת המטבעות מארנק הלקוח אל ארנקי Bits of gold, כל זאת תוך ליווי אישי של נציג החברה.

בשלב השני, יתבצע תהליך זיהוי מלא ובחינת מסלול המטבעות לצורך עמידה בתנאי הרגולציה הישראלית. בשלב השלישי ובסיום כל הבדיקות יומרו המטבעות הדיגיטליים לשקלים באופן מפוקח להשלמת רכישת המכונית מכלמוביל.

לפי כלמוביל, על התהליך מוטלת מגבלה שבמסגרתה יוגבל סכום הקניה למיליון שקל - ורכב אחד יוקצב למשפחה אחת. תהליך הרכישה נמשך עד שמונה ימים, בהתאם להרכב המטבעות המופקדים ואישורי החברות המלוות.

 

ביטקוין רכב חשמלי מרצדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד