ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
נערכים למלחמה

מפקד פיקוד הצפון ללוחמים שמתרגלים מתקפה בלבנון: "מוכנים להיום בלילה, אם נצטרך"

מפקד פיקוד הצפון ללוחמי המילואים בגזרה שמתרגלים כניסה קרקעית ללבנון: "אנחנו מוכנים יותר ממה שהיינו אי פעם, להיום בלילה אם נצטרך, ואנחנו נמשיך ונחזק את המוכנות וההערכות גם קדימה"

מפקד פיקוד הצפון ללוחמים שמתרגלים מתקפה בלבנון: "מוכנים להיום בלילה, אם נצטרך"
מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין צילום: דובר צה"ל

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ביקר אתמול (שני) בתרגיל גדודי בחטיבה 228 בליווי מפקד החטיבה, אלוף-משנה יניב מלכה ומפקד גדוד 5030, סגן-אלוף (מיל') נדב. הלוחמים תרגלו התקפה בלבנון כחלק מהגברת המוכנות.

"התרגיל שאנחנו נמצאים בו הוא חלק מחשיבות הגברת המוכנות שלנו להרחבת הלחימה והמתקפה על לבנון", אמר מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין. "אנחנו מוכנים לזה יותר ממה שהיינו אי פעם, להיום בלילה אם נצטרך, ואנחנו נמשיך ונחזק את המוכנות ואת ההערכות גם קדימה".

לדברי גורדין, "ב-7 באוקטובר יצאנו למלחמה, מלחמה על הבית. כולכם התייצבתם הרבה לפני שקראנו לכם כדי לעשות את משימת ההגנה הזו. גם עכשיו פרוסים עשרות אלפי חיילים כדי לעשות הגנה בגבול הצפוני של לבנון. פגענו בהרבה מאוד חוליות בצד השני, יותר מ-150 חוליות שנפגעו והרבה מאוד יכולות שנלקחו".

"אנחנו עוסקים הרבה בשלילת היכולות, בקילוף היכולות של חיזבאללה ודחיקה שלו אחורה. יש עוד הרבה במה לעסוק כדי להצליח להביא לתוצאה הרצויה של ביטחון משופר כדי שנוכל להביא את תושבי הצפון בחזרה לבתיהם", אמר אלוף הפיקוד.

מלחמת חרבות ברזל לבנון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד