ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
המאבק בטרור

האיחוד האירופי הטיל סנקציות על יחיא סינוואר

באיחוד האירופי הטילו סנקציות על ראש ממשלת חמאס יחיא סינוואר והקפיאו את חשבונותיו ונכסיו, ואסרו להעניק לו משאבים בנקאיים וכלכליים. הסנקציות תקפות החל מהיום

האיחוד האירופי הטיל סנקציות על יחיא סינוואר
יחיא סינוואר צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

האיחוד האירופי הוסיף את יחיא סינוואר לרשימת אנשי הטרור של האיחוד האירופי. החלטה זו מגיעה כחלק מתגובת האיחוד האירופי לאיום הנשקף מחמאס והתקפות הטרור האכזריות בישראל ב-7 באוקטובר 2023. הסנקציות הללו תקפות מהיום.

כספיו ונכסים פיננסיים אחרים שיש ליחיא סינוואר במדינות החברות באיחוד האירופי. כמו כן, חל איסור למוסדות פיננסיים באיחוד האירופי להעמיד לרשותו כספים ומשאבים כלכליים.

האיחוד האירופי הטיל את הסנקציות על יחיא סינוואר, עקב טבח ה-7 באוקטובר. כעת המדינות החברות באיחוד יוכלו להקפיא את כספיו ונכסיו של סינוואר.

שר החוץ ישראל כ"ץ על החלטת האיחוד האירופי להטיל סנקציות על יחיא סינוואר: "מברך על החלטת האיחוד האירופי להטיל סנקציות על רב המרצחים יחיא סינוואר, החלטה שהתקבלה גם בזכות מאמצים מדיניים של משרד החוץ. זה חלק קטן ממערכה דיפלומטית שאנחנו מובילים: לחנוק את מקורות המימון של חמאס, להוציא אותם מחוץ לחוק ולאסור כל תמיכה בהם. נמשיך ונשמיד את מקור הרשע, בעזה ובכל מקום שתומכיו ירימו ראש".

 

 

יחיא סינוואר האיחוד האירופי מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד