כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לא ציית לתמרור עצור - וגרם למותה של הנוסעת

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב עין המפרץ שבשל נהיגתו הרשלנית גרם לתאונה בה נהרגה נוסעת ברכבו

לא ציית לתמרור עצור - וגרם למותה של הנוסעת
זירת התאונה צילום: דוברות זק"א

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד יוסף שלו (72) מקיבוץ עין המפרץ שבשל נהיגתו הרשלנית גרם לתאונה בה נהרגה נוסעת ברכבו.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ואדים סיגל, מפרקליטות מחוז דרום עולה כי ב 14.2.23 בשעות הצהריים נהג שלו ברכבו מקיבוץ בארי לכיוון צפון, כאשר עמו ברכב המנוחה. עת הגיע לאחת הצמתים באזור, לא ציית לתמרור עצור אלא המשיך בנהיגה רצופה אל תוך הצומת, זאת מבלי לתת זכות קידמה למשאית, אשר התקרבה לצומת משמאלו. כתוצאה מכך חסם את נתיב הנסיעה של המשאית.

לאור האמור המשאית פגעה עם חזיתה בדופן שמאל של הרכב. עקב התאונה למנוחה נגרמו חבלות קשות והיא פונתה לבית-החולים, שם נפטרה כעבור מספר שעות. כמו כן, לנאשם נגרמו חבלות של ממש והוא אושפז בבית-החולים למשך יממה.

בבקשה לפסילת רישיון עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציין עו"ד סיגל כי: "אופן נהיגתו של המשיב, אשר נהג ברכבו ברשלנות, כאמור לא ציית לתמרור 302 והפר את חובותיו כלפי המשתמשים האחרים בדרך – יש בו כדי להעיד כי המשך נהיגתו מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה." לשלו יוחסה עבירה של גרם מוות ברשלנות.

כתב אישום תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד