י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קריאה לרצוח יהודים

בנאום בלונדון: פלסטיני ממזרח ירושלים קרא לנרמל טבח בישראלים

פעיל פלסטיני ממזרח ירושלים נאם בלונדון בהפגנה נגד ישראל, וקרא לרצח יהודים ו"לנרמול מעשי טבח" מוחמד אל-כורד, קרא בגלוי לרצוח יהודים נוספים בישראל. "עלינו לעקור את הציונות מהעולם" "הציונות היא כת מוות" "עלינו לנרמל את מעשי הטבח כסטטוס קוו"

בנאום בלונדון: פלסטיני ממזרח ירושלים קרא לנרמל טבח בישראלים
מחבלים מתפללים, אילוסטרציה צילום: עבד רחים חטיב / פלאש 90

מוחמד אל-כורד, פעיל פלסטיני המפיץ תעמולה נגד ישראל בעולם, תושב מזרח ירושלים בעל ת.ז כחולה מנהל מסע דה-לגיטימציה אנטישמי וארסי נגד מדינת ישראל כבר מספר שנים. אל-כורד האשים את הישראלים באכילת איברים של פלסטינים ובתאווה מסוימת לדם פלסטיני. הוא השווה בין ישראלים לנאצים, שלל את הקשר היהודי ההיסטורי לארץ ישראל והכפיש את הציונות והציונות, כך לפי הליגה נגד השמצה.

מוחמד אל-כורד קרא למעשי טבח ולהשמדת ישראל במהלך השבועות האחרונים. הוא גם שיבח את חמאס ב-7 באוקטובר 2023, ועל רצח 1,200 יהודים.

אל-כורד הביע תמיכה בטרוריסטים והפיץ אנטישמיות והסתה. בנוסף, אל-כורד מקדם את שנאת ישראלים וישראל ברשתות החברתיות.

ב-13 בינואר אל-כורד נאם בעצרת אנטי-ישראלית בלונדון הקוראת להפסקת אש בין ישראל לחמאס. העצרת התקיימה בכיכר הפרלמנט בלונדון, אנגליה.

בעצרת, אל-כורד סיכם את דבריו ואמר: "יגיע היום שלנו, אבל עלינו לנרמל את מעשי הטבח כסטטוס קוו". לאחר מכן עזב את הבמה לקול תרועות ומחיאות כפיים.

באותו נאום, אל-כורד אמר גם: "הציונות היא הסיבה העיקרית לכל מה שקורה בפלסטין".

אל-כורד אמר גם: "ציונות היא אפרטהייד, זה רצח עם, זה רצח, זו אידיאולוגיה גזענית, ששורשיה בהתרחבות של מתנחלים ושליטה גזענית ועלינו לעקור אותה מהעולם". הוא גם אמר: "עלינו לעשות דה-ציונות כי הציונות היא כת מוות".

ממשטרת לונדון נמסר: "סרטון של התבטאויות של אחד הדוברים בהפגנה במרכז לונדון שותף בהרחבה באינטרנט. השוטרים מודעים להערות, לפרשנות סביבן ולהצהרות שפרסם הדובר לאחר מכן. הם בוחנים את הנושא וכחלק מהערכה זו הם יבקשו לדבר עם האיש הנוגע בדבר. עדכון נוסף יפורסם בבוא העת".

אל-כורד הכחיש את הצהרותיו, וכתב באינטרנט כי "ברור מההקשר של נאומי ב-13 בינואר 2024 שאני מגנה מעשי טבח, וכי הנאום שלי היה להצהיר "אסור לנו לנרמל. מעשי טבח". התכוונתי בבירור גם למעשי הטבח שביצעה ישראל בעם הפלסטיני. אני דוחה את הניסיונות בחוסר תום לב להעליל עלי כמי שיעודד או יקדם אלימות בלתי חוקית. אני לא רוצה לבזבז יותר זמן על העניין הזה, כי כולנו צריכים להתמקד בזוועות בעזה".

עם זאת, הסרטון מהווה עדות ברורה לכך שאל-כורד הסית לטבח שכן מילותיו הקודמות היו "יגיע היום שלנו אבל אסור לנו להיות שאננים".

מזרח ירושלים בריטניה לונדון מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד