כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"גבורה הירואית"

השר שיבח את גופי החירום: "חתרו תחת אש להעניק טיפול"

שר העבודה יואב בן צור בנאום במליאת הכנסת: "גבורתם ההרואית של אלפי המתנדבים בגופי ההצלה והחירום אשר בתעוזה ותושייה חתרו תחת אש להעניק טיפול רפואי מציל חיים לפצועים בהתקפה הקשה של המחבלים על ישובי הדרום, ייכתב בדפי ההיסטוריה של העם היהודי"

השר שיבח את גופי החירום: "חתרו תחת אש להעניק טיפול"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר העבודה יואב בן צור שיבח בנאום שנשא היום (רביעי) מעל דוכן הכנסת את גבורתם של אלפי המתנדבים בכוחות החירום וההצלה בשביעי באוקטובר.

השר בן צור אמר: "בשביעי באוקטובר מדינת ישראל עברה מתקפת טרור רצחנית ואכזרית עם אלפי נרצחים ונפגעים, מתקפת טרור הקשה ביותר בתולדות ישראל. בשעות הקשות שהכאוס שרר ביישובי העוטף, ארגוני הצלה וכוחות הביטחון גילו תושייה ותעוזה וחירפו את נפשם בהגנה על האזרחים, לחימה עיקשת מול המחבלים והענקת סיוע רפואי לפצועים תחת אש.בימים הראשונים למלחמה ביקרתי את הפצועים בבתי החולים ונחשפתי לסיפורי הגבורה על גבורתם ההרואית של מתנדבי סניף איחוד הצלה בשדרות אשר חתרו תחת אש להעניק טיפול רפואי מציל חיים לפצועים בהתקפה הקשה של המחבלים על תחנת המשטרה בעיר".

השר הוסיף: "סיפור התעוזה והתושייה של הרב חיים סאסי מתנדב בסניף שרץ להציל את השוטרים ונפצע במהלך הטיפול, הוא תמצית המהות הייחודי של העם היהודי אשר קדושת החיים היא ערך עליון וקדוש עבורו.

גבורתו של ראש סניף איחוד הצלה בשדרות נהוראי דרשן והמתנדב יעקב ישראל, אשר פינו פצועים והצילו את חייהם ייכתב בדם בדפי ההיסטוריה.
דור שלא ידענו להעריך את ערכו ואומץ ליבו, התגלה כדור עם הערכים המוסריים הגדולים ביותר", כך בן צור.

מלחמת חרבות ברזל הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד