כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מיהר לפרסם לתקשורת

נתניהו לא עדכן את גלנט, ראש השב"כ והרמטכ"ל על השגת הסכם התרופות

לשכת ראש הממשלה נתניהו מיהרה להוציא הודעה על השגת הסכם התרופות לחטופים - עוד בטרם עודכנו ראשי מערכת הביטחון בעניין. בכיר בקבינט: "ככה נתניהו עובד. הוא הוציא הודעה כדי לקבל קרדיט לבד, וברגע שזה הסתבך - מצא את האשמים"

נתניהו לא עדכן את גלנט, ראש השב"כ והרמטכ"ל על השגת הסכם התרופות
המטוסים הקטאריים עם תרופות צילום: משרד החוץ הקטארי

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא עדכן את הרמטכ"ל, שר הביטחון וראש השב"כ על ההחלטה הסופית בדבר הסכם התרופות לחטופים ברצועת עזה - והשלושה שמעו על כך מהתקשורת, כך פורסם ב-ynet.

גורם בכיר סיפר כי ראש המוסד דדי ברנע עדכן את נתניהו בעל פה, ולאחר מכן פרסמה לשכת ראש הממשלה הודעה בדבר ההסכם. הגורם הבכיר טען כי זה עלה ב"דחייה של שלושה-ארבעה ימים בביצוע העסקה".

נזכיר כי ביום שישי הוציאה לשכת ראש הממשלה הודעה לפיה, "בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו הוביל ראש המוסד דדי ברנע מהלך מול קטאר שיאפשר הכנסת תרופות לחטופים המוחזקים בידי ארגון הטרור חמאס בעזה. זאת, כחלק ממערך הסיוע ההומניטרי של ישראל לרצועה. מתן התרופות יתבצע כבר בימים הקרובים".

בכיר בקבינט אמר בתגובה כי "גלנט לא ידע ושמע על הסיכום רק מהתקשורת. גם הצבא לא ידע. נתניהו לא עדכן אף אחד בקבינט, אבל ברגע שהסיפור הזה הסתבך - הוא מיהר להוציא הודעה ואמר 'זה לא אני, זה הצבא'. ככה הוא עובד. הוא חשב שיקבל את הקרדיט לבדו על ההישג של התרופות, אבל ברגע שזה הסתבך הוא מצא את האשמים".

שב"כ יואב גלנט הרמטכ"ל בנימין נתניהו חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד