י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
הארמון הודיע

המלך צ'ארלס יתאשפז בבית החולים

ארמון בקינגהאם הודיע כי המלך צ'ארלס יתאשפז בבית החולים לאחר שהתגלה כי הוא סובל מערמונית מוגדלת. הודעה זה הגיעה שעות ספורות לאחר שנודע כי הדוכסית קייט מידלטון עברה אף היא ניתוח

המלך צ'ארלס יתאשפז בבית החולים
המלך צ'ארלס השלישי צילום: The Royal family

ארמון בקינגהאם הודיע אמש כי מלך בריטניה, צ'ארלס השלישי סובל מערמונית מוגדלת - ובשבוע הבא יעבור טיפול בבית החולים. עוד נמסר בהודעה כי בשל ההליך הרפואי כל התחייבותיו של המלך לשבוע הבא מבוטלות.

הודעה זה של הארמון הגיעה פחות משעתיים לאחר הודעה על כך שכלתו, הדוכסית קייט מידלטון – עברה ניתוח. מידלטון, רעייתו של יורש העצר ויליאם, עברה בהצלחה את הניתוח.

דוברי הארמון מסרו כי "הארמון יספק עדכונים על ההתקדמות של הוד מלכותה רק כאשר יהיה מידע חדש ומשמעותי לחלוק. הנסיכה מוויילס מבקשת להתנצל בפני כל הנוגעים בדבר על העובדה שהיא נאלצת לדחות את אירועיה הקרובים. היא מצפה להחזיר אותם כמה שיותר בהקדם".

כ-2,200 איש, כולל משפחת המלוכה, סלבריטאים, מנהיגי דתות וראשי מדינות, השתתפו בטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס במאי האחרון, כדי לחזות באירוע הגדול מכולם בבריטניה. אלפי אנשים עמדו ברחובות לונדון כדי להציץ במלך והמלכה כשהם חולפים על פניהם. ההכתרה הראשונה מזה 70 שנה נחשבה לטקס מפואר שגרם לבריטים רבים לדמוע.

המלך צ'ארלס בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד