ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
נאלצה להתפטר

חברת הפרלמנט חשודה בגניבות סדרתיות מחנויות

חברת פרלמנט ממפלגת הירוקים נתפסה במצלמת אבטחה גונבת תיק יד יוקרתי. היא נאלצה להתפטר מהפרלמנט של ניו זילנד. חברת הפרלמנט מתמודדת עם שתי עבירות של גניבה מחנויות. היא זומנה להופיע בבית המשפט המחוזי באוקלנד

חברת הפרלמנט חשודה בגניבות סדרתיות מחנויות
תיק יוקרתי צילום: Pixabay

חברת פרלמנט לשעבר של מפלגת הירוקים בניו זילנד הואשמה בשני סעיפי גניבה מחנות לאחר שנתפסה גונבת תיק יד של מעצבים.

גולריז גאחרמיאן, ממוצא איראני, חשודה כי גנבה פריטים מכמה חנויות. היא הואשמה על ידי משטרת ניו זילנד ביום רביעי, שעות ספורות לאחר שהודיעה על התפטרותה מהפרלמנט.

"היום, אישה בת 43 זומנה להופיע בבית המשפט המחוזי באוקלנד בשני אישומים של גניבה מחנות", מסרה המשטרה בהצהרה. "האשמות הללו התרחשו ב-21 וב-23 בדצמבר 2023"

גולריז היתה בעבר שרת המשפטים, היא תועדה ב-23 בדצמבר כשהיא גונבת תיק יד יוקרתי מ-Scotties Boutique, היא גם גנבה מהחנות יומיים לפני תיק.

התיק שגנבה הוא איסי מיאקי אפור, המחיר מתחיל בסביבות 274 דולר ומטפס לכמעט 1,600 דולר.

אחת משכנותיה סיפרה לתקשורת המקומית כי המשטרה ביקרה בביתה באוקלנד ביום רביעי והיא עזבה את הבית כשהיא מחזיקה איתה שקית נייר גדולה. היא צעדה לניידת עם חמישה שוטרים.

לאחר פגישה עם מנהיגי מפלגת הירוקים, ג'יימס שו ומרמה דוידסון, התפטרה גלוריז מהפרלמנט של ניו זילנד. היא אמרה שהתנהגותה הייתה 'לא אופיינית' ונבעה מהלחצים של התפקיד שגרמו ל"טראומה שלא הוכרה בעבר".

"ברור לי שהבריאות הנפשית שלי מושפעת קשות מהלחצים הקשורים לעבודה שלי", אמרה. "זה הוביל אותי לפעול בדרכים שהן לגמרי מחוץ לאופי שלי. אני לא מנסה לתרץ את המעשים שלי, אבל אני כן רוצה להסביר אותם".

היא הוסיפה ואמרה שהיא "נכשלה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של התנהגות שאנשים מצפים מנציגים נבחרים. זו לא התנהגות שאני יכולה להסביר כי היא לא רציונלית בשום אופן, ואחרי הערכה רפואית, אני מבינה שאני לא בסדר", אמרה.

"אכזבתי הרבה אנשים ואני מאוד מצטערת, הדבר הטוב ביותר לבריאות הנפשית שלי הוא להתפטר כחברת פרלמנט ולהתמקד בהחלמה שלי ולמצוא דרכים אחרות לפעול למען שינוי חיובי בעולם".

גב' גאחרמיאן עורכת דין לשעבר באו"ם לזכויות אדם, הייתה הפליטה הראשונה שהושבעה כחברת פרלמנט בניו זילנד, לאחר שהגיעה למדינה כמבקשת מקלט מאיראן. היא נבחרה כמועמדת לרשימת מפלגת הירוקים בינואר 2017. היא אמורה להופיע בבית המשפט המחוזי באוקלנד ב-1 בפברואר.

איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד