כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לא רצה תשומת לב

עוזרו של שר ההגנה ביקש שהאמבולנס יגיע בלי סירנות

עוזרו של שר ההגנה ביקש במהלך שיחת הטלפון למוקד החירום, שאמבולנס יגיע לאסוף את שר ההגנה ללא אורות או סירנות. המוקדן השיב, "בדרך כלל, כשהם מגיעים לשכונת מגורים הם מכבים אותם"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

עוזרו של שר ההגנה לויד אוסטין ביקש במהלך שיחת הטלפון למוקד החירום ב-1 בינואר, שאמבולנס יגיע לאסוף את שר ההגנה אוסטין ללא אורות או סירנות. נסיעתו של השר למרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד במרילנד, ואשפוזו בעקבותיו, נותרו סודיים במשך מספר ימים - ואפילו הנשיא ביידן לא ידע על כך.

"האם האמבולנס לא יכול להופיע עם אורות וסירנות? אנחנו מנסים להישאר קצת תחת לרדאר", אמר העוזר בהקלטה, שפורסמה ברויטרס. שמו של העוזר הוסר מההקלטה.

המוקדן ב-911 השיב, "בדרך כלל, כשהם מגיעים לשכונת מגורים הם מכבים אותם", אך הוסיף כי הנהג מחויב על פי חוק להדליק אותם בזמן נסיעה בכבישים ראשיים.

אשפוזו של אוסטין והסודיות סביבו זכו להתעניינות בינלאומית משמעותית. מצבו הבריאותי לא נחשף בפומבי במשך ארבעה ימים ועורר מחלוקת לאחר שנחשף ששר ההגנה הבכיר של ארצות הברית עבר שני אשפוזים וניתוחים לאחר אבחנה של סרטן הערמונית, אך לא הודיע ​​על כך לצוות הבית הלבן או הפנטגון. הוא שוחרר מבית החולים ביום שני האחרון.

במהלך התקיפה האווירית של ארה"ב על בגדד בתחילת ה-4 בינואר, תקיפה שחיסלה מפקד מיליציה הקשור לאיראן - פעולה שעליה המליץ ​​אוסטין שבוע קודם - הבית הלבן וגורמי הגנה אחרים לא היו מודעים לכך שהוא בבית החולים.

 

 

אמבולנס ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד