י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המשפחה חוגגת בלעדיו

הלב קרוע: כפיר ביבס מציין יום הולדת שנה בשבי חמאס

התינוק הג'ינג'י שהפך לסמל, כפיר ביבס, חוגג יום הולדת שנה בשבי חמאס. בני משפחת ביבס הגיעו לביתם הריק בקיבוץ ניר עוז, ותלו בלונים ומכתבים של ילדים ששוחררו מהשבי, לצד קליעי הירי וסימני הדם שנותרו על הקירות

הלב קרוע: כפיר ביבס מציין יום הולדת שנה בשבי חמאס
האחים ביבס שבשבי חמאס צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

משפחת ביבס תציין היום (חמישי) יום הולדת שנה לכפיר ביבס - שנמצא בשבי חמאס יותר ממאה ימים. הוריו של כפיר, שירי וירדן, נחטפו גם הם, יחד עם אחיו הגדול אריאל בן הארבע לעזה. בביתם הנטוש של בני המשפחה בקיבוץ ניר עוז נותרו רק קליעי ירי וכתמי דם על הקירות.

בני המשפחה המורחבת הגיעו לבית משפחת ביבס בקיבוץ ניר עוז ותלו בלונים כתומים. האחים הג'ינג'ים הם הילדים היחידים שנשארו מוחזקים בשבי חמאס בעזה, ולא שוחררו באף אחת מהפעימות לפני כמעט חודשיים. לצד הבלונים על קירות הבית הנטוש, נתלו גם מכתבים שכתבו ילדים שחזרו מהשבי.

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90.

יפעת זיילר, בת דודתה של שירי, ודודתם של כפיר ואריאל הסבירה לפני כחודש בראיון ל'כאן 11': "בשביל כפיר כל יום כזה בשבי זה עניין של חיים או מוות". בפנייה ישירה לשירי, יפעת אמרה: "שתדעי שאנחנו עושים הכול - דוחפים הרים, הופכים עולמות. אני מצטערת שזה לוקח כל כך הרבה זמן".

אגב יצוין כי בין פעימות המשוחררים משבי חמאס טען ארגון הטרור ברוב רשעותו שאינו יודע היכן מוחזקים בני משפחת ביבס, אולם ימים לאחר מכן טען כי הם נהרגו מתקיפות צה"ל. בסרטון שפורסם ימים לאחר מכן נראה האב ירדן מבועת ומתחנן על נפשו להוביל לשחרורו לאחר שהוכתב לו לומר כי בני משפחתו כבר נהרגו וכי הוא עדיין יכול להינצל ולהביא אותם לקבורה. זאת כאמור כחלק מהטרור הפסיכולוגי של חמאס.

 

מלחמת חרבות ברזל יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד