א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הצורך למדוד לחץ דם

לרשימת התרופות לחטופים הוכנסו הנחיות רפואיות

לרשימת התרופות שנשלחו לחטופים הוכנסו הנחיות רפואיות. מדובר בהנחיות פשוטות אך הכרחיות לצורך נטילת התרופות. רשימת התרופות כללה בין היתר תרופות לבלוטת התריס, אקמול ואדוויל

לרשימת התרופות לחטופים הוכנסו הנחיות רפואיות
המטוסים הקטאריים עם תרופות צילום: משרד החוץ הקטארי

מטה הרפואה של החטופים הכניס לרשימת התרופות הנחיות רפואיות - כך דיווח הבוקר קטי דור בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב'. אמנם מדובר בהנחיות פשוטות, אך הן הכרחיות לצורך נטילת התרופות. בין ההנחיות, תרופות ללחץ דם שלפני נטילתן יש למדוד לחץ דם ותרופות נגד סוכרת שדורשות מדידת סוכר.

עוד דווח, כי מטה הרפואה של החטופים העביר רשימת תרופות ל-45 חטופים שנזקקו לתרופות כרוניות לפני שנחטפו, בהם יש מי שזקוקים ל-8-10 תרופות. יש חשש שלאחר תקופה כל כך ארוכה שלא קיבלו את התרופות, הם יחוו קושי ותגובות בין-תרופתיות. רשימת התרופות כללה בין היתר תרופות לדלקות בדרכי השתן, בלוטת התריס, אקמול ואדוויל תרופות נגד דיכאון, חרדה, שינה, אנטיביוטיקה.

מכיוון שמצבם של החטופים ירוד בשל הרעבה מתמשכת וירידה במשקל, במערך הרפואה חוששים שיהיה קושי בתהליך לקיחת התרופות ללא גורם רפואי מנתב כמו רוקח או רופא. לכן, נמסר לצרפתים כי חשוב שהצלב האדום ייפגש עם החטופים בעת נטילת התרופות.

 

חטופים קטאר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד