כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"המציאות מרגיזה אתכם"

עמית סגל מפרסם מאמר חריג ותוקפני בעיתון "הארץ"

במאמר ב"הארץ" סגל משיב אחת ולתמיד למאמרים הרבים שמתפרסמים בעיתון בהם הוא מושמץ בכל דרך אפשרית. "מה שמרגיז אתכם כל כך הוא לא מר סגל אלא גברת מציאות"

עמית סגל מפרסם מאמר חריג ותוקפני בעיתון "הארץ"
עמית סגל צילום: צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 12

אחרי אינספור מאמרים שנכתבו נגדו, הפרשן עמית סגל מפרסם הבוקר (חמישי) מאמר חריג ב'הארץ' בו הוא משיב להשמצות הבוטות נגדו וטוען כי הסיבה לכך היא חוסר היכולת של חוגים בשמאל להתמודד עם טענות עקרוניות וחשובות שהוא מעלה.

סגל כותב: "האמת היא שלעיתון "הארץ" אין שום בעיה איתי, גם לא עם חולצות הבר מצווה, המימיקה, ההצצה התכופה מדי בפלאפון ואפילו לא עם שורשיי הטרוריסטיים. הרי בנו של טרוריסט יהודי ידוע כותב מדי יום ראשון טור חשוב ב"הארץ" (העיתונאי עקיבא נוביק. מ.ג.) וגם לגדעון לוי ועמירה הס, כידוע, אין משהו עקרוני נגד טרור".

"מה שמרגיז אתכם כל כך", הוא מפרט, "הוא לא מר סגל אלא גברת מציאות: הדיון הביזארי בעיתונכם אם פגעתי בדמוקרטיה בפרסום טיוטת פסק הדין של בג"צ הסבירות נועד לחפות על העובדה המרגיזה שרוב שופטי העליון המכהנים מתנגדים לפסילת עילת הסבירות ואינם סבורים שהיא קץ הדמוקרטיה והמדינה. ניסיון רצח האופי המתמשך נגדי הוא בעצם כעס על אופי המדינה, שסולדת ברובה מנסיגות, תומכת בהתיישבות בכל רחבי ארץ ישראל ומתנגדת להפיכת אויב לאוהב ואוהב לאויב".

על הטענות במאמרי העיתון נגד 'מכונת הרעל' של הימין הוא כותב: "והרי אם יש מכונה בימין, הרי ש"הארץ" הוא תשלובת תעשייתית של רעל משמאל. לא אוסף חשבונות טוויטר של מרי נפש מימין אלא מערכת שלמה, עתירת עובדים ותקציבים, שמטרתה השחרה ארוכת שנים של המחנה השני והעומדים בראשו".

עמית סגל עיתון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד