כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
דואגים לתונה שמחה

עדיין אין קצה חוט והזמן אוזל: הירתמות מרגשת למען הכלה

שוב היא מבקרת באותן חנויות ורוכשת נדוניה – בזכותכם! • עם ישראל מתגלה ביופיו בתרומות מדהימות לנישואיה של יעלי • יחד נקים לה חתונה שמחה

עדיין אין קצה חוט והזמן אוזל: הירתמות מרגשת למען הכלה
משטרה צילום: Miriam Alster/Flash90

לאחר שגנבים פרצו לבית הכלה ורוקנו עשרות אלפי שקלים שהוכנו לחתונה, יחד עם המתנות מהחתן, תכשיטי זהב, כלי כסף ונדוניה בשווי של עוד עשרות אלפים, יעלי נפלה מהתרגשות זוהרת למצוקה שלא מותירה אוויר לנשימה: כל הכסף שאביה חסך במשך שנים, בתוספת גמ"חים שעמל להשיג – נגנב! איך ישלמו את החתונה עוד שבוע?

אולם דווקא במקומות הכי קשים – שם מתגלה יופיו המרגש של עם ישראל: עוד ועוד תרומות מאנשים צדיקים זורמות בימים האחרונים לנישואיה של יעלי, והיא נמצאת כעת בעיצומו של מסע מהיר לרכישת כלי מיטה ונדוניה במקום זו שנגנבה.

"האהבה של עם ישראל פשוט מדהימה!" אומרת בדמעות חנה, אמה של יעלי. "אנשים שלא פגשנו מעולם נותנים את הלב כדי שיעלי תשמח בחתונה. דואגים אפילו לתכשיטי זהב במקום התכשיטים שהיא קיבלה מהחתן ונגנבו...

אני רואה את הבת שלי, שהיתה אומללה כל כך בעקבות הפריצה – והיא שוב זוהרת כמו שכלה צריכה להיות. איזה נחת יש לקב"ה מהילדים שלו!"

בינתיים המשטרה מנסה להתחקות אחרי הגנבים שפרצו לדירה בשבוע שעבר, כרגע ללא הצלחה. "מהרגע הראשון הבנו שאם נחכה לתפיסת הגנבים ניאלץ לדחות את החתונה בכמה חודשים... וגם אז לא בטוח שהכסף ישוב אלינו. אנחנו פשוט מלאים בהודיה להשם ולעם ישראל היקר שבזכותכם יעלי תיכנס לחופה בשמחה ובזמן!"

כרגע עדיין ממשיכים לגייס את מלוא הסכום שנדרש – כ75,000 שקלים. היכנסו כדי להיות גם שותפים בחתונה המרגשת, חתונה שכל כולה אהבה מעם ישראל!

מצטרפים לחתונה של עם ישראל. כולנו השושבינים>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד