ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
יום ההולדת העצוב בעולם

בן דוד של שירי ביבס: "את סינוואר והחמאס יהיה אפשר לחסל בהמשך"

יום ההולדת העצוב בעולם: כפיר ביבס בן שנה, בשבי. יוסי שניידר, בן דוד של שירי ביבס: "את סינוואר והחמאס יהיה אפשר לחסל בהמשך. לכפיר ואריאל אין זמן. צריך לשחרר אותם עכשיו יחד עם הוריהם שירי וירדן"

בן דוד של שירי ביבס: "את סינוואר והחמאס יהיה אפשר לחסל בהמשך"
הפרחת מאות בלונים למען משפחת ביבס צילום: איל אדר

"יום ההולדת העצוב בעולם": משפחת ביבס חגגה לכפיר יום הולדת שנה בכיכר החטופים, במקביל להכנסת התרופות לחטופים בפעם הראשונה.
מטה המשפחות קורא לכל מנהיג בעולם לשאול את עצמו: האם קיימת תרופה כלשהי המאפשרת לתינוק שנמצא רבע מחייו במנהרה חשוכה ללא תנאים לרכוש את המיומנויות החשובות ביותר להמשך חייו?".

כפיר ביבס נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז יחד עם אחיו הגדול אריאל בן ה-4, ועם הוריו שירי וירדן.

יפעת זיילר, בת הדודה של שירי ביבס סיפרה: "המחוות המדהימות שמציפות אותנו היום מכל כיוון, מחזקות אותנו ומראות לנו כמה חשוב לכולם לראות את המשפחה שלנו ואת כל 136 החטופים בבית. בואו נדאג שאף אחד לא יעז להגיד לנו מעל ראשנו ועל חשבון אהובנו שרק לחץ צבאי ישחרר את החטופים. אני רואה את הילדים שלי בקהל אבל חסרים לי שניים, שניים שעוד אפשר להציל".

יוסי ביבס, בן דוד של שירי ביבס: "ילד מגיל 9 חודשים עד שנה אמור לראות הרבה צבעים ובמקום זה הוא רואה רק חושך, הוא אמור להתחיל ללכת אבל אין לו מקום לעשות את זה. הוא אמור לטעום טעמים חדשים אבל אין לו שם אוכל. הוא אמור לשמוע סיפורים ובמקום זה הוא שומע רעשים של בומים וצעקות בערבית. את סינוואר ואת החמאס אפשר לחסל בכל רגע נתון. לכפיר ואריאל אין זמן. כל יום שעובר אנחנו מאבדים עוד חטוף ואסור לשכוח מה עובר עליהם. אני לא יודע אם שירי יודעת שזה ה-18 בחודש ושזה יום ההולדת של כפיר. אני רוצה להגיד להם שיהיו חזקים ואנחנו עושים הכל כדי להחזיר אתכם".

חמאס מלחמת חרבות ברזל יחיא סינוואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד