כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ניצוצות נורו באוויר

תיעוד דרמטי: מנוע המטוס בוער באוויר לאחר ההמראה

ניצוצות נורו מתוך זנבו של מטוס לאחר שסבל מכשל במנוע לאחר שהמריא ממיאמי. גורמים רשמיים אישרו כי המנוע עלה באש אך אמרו כי חקירה תקבע מה קרה. הטייס נחת בשלום

תיעוד דרמטי: מנוע המטוס בוער באוויר לאחר ההמראה
המטוס בוער באוויר צילום: צילום מסך

קברניט מטוס המטען בואינג 747 הודיע בקור רוח למגדל הפיקוח של נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי כי הוא צריך לחזור לאחר שאחד המנועים עלה באש זמן קצר לאחר ההמראה, על המטוס היו 5 אנשי צוות.

"יש לנו שריפה במנוע. אני מבקש גישה חזרה לשדה התעופה. נמשיך וננחת", ניתן לשמוע את הטייס אומר בקלטת אודיו שפורסמה על ידי רשת NBC מיאמי.

בתיעודים שהסתובבו ברשתות החברתיות נראו ניצוצות שנורו מתוך זנבו של מטוס 'אטלס אייר' לאחר שסבל מכשל במנוע ביום חמישי בלילה. גורמים רשמיים אישרו כי המנוע עלה באש, אך אמרו כי חקירה תקבע מה קרה בדיוק. ניתן לשמוע בתיעוד אנשים בהלם כאשר להבות מאירות שוב ושוב את שמי הלילה.

מנתוני ערוץ Flightaware עולה כי מטוס המטען בשווי למעלה מ-400 מיליון דולר המריא משדה התעופה של מיאמי בשעה 22:32 ביום חמישי האחרון. הטייס ביצע נחיתת חירום דקות ספורות לאחר מכן בשעה 22:46.

חברת 'אטלס אייר' מסרה בהצהרה שהמטוס חזר בשלום לשדה התעופה ללא דיווח על נפגעים. "הצוות פעל לפי הנהלים הסטנדרטיים וחזר בבטחה לשדה", מסרה החברה בהצהרה.

המטוס המשיך במסע המתוכנן לסן חואן, פורטו ריקו, מאוחר יותר באותו לילה. 

תושבת האזור שצילמה את המטוס בוער, פרסמה את הסרטון המראה את המטוס בוער, ואמרה כי יצרה קשר עם מחלקת החירום של המחוז זמן קצר לאחר שהבחינה באסון המתפתח. גורמים רשמיים הודו לה על פנייתה אליהם ואמרו לה שהמטוס חזר ללא דיווח על פציעות.

שריפה ארצות הברית טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד