ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מאבק עולמי נגד הטרור

האיחוד האירופי אימץ סנקציות נגד החמאס והג'יהאד האסלאמי

הקפאת נכסים והטלת מגבלות תנועה נגד מחבלי חמאס ותומכיהם: מועצת האיחוד האירופי אימצה משטר סנקציות ייעודי נגד החמאס והג׳יהאד האיסלאמי

האיחוד האירופי אימץ סנקציות נגד החמאס והג'יהאד האסלאמי
שגריר האיחוד האירופי דימיטר טזאנצ'ב בדרום צילום: באדיבות המצלם

אתמול (שישי) אימצה מועצת האיחוד האירופאי משטר סנקציות ייעודי נגד החמאס והג'יהאד האסלאמי אשר יאפשר הקפאת נכסים והטלת מגבלות תנועה כנגד מחבלי חמאס ותומכיהם.

משרד החוץ מקיים שיח מתמשך עם מוסדות האיחוד האירופי והמדינות המובילות לקידום אכיפה נגד פעילות חמאס באירופה, סיכול צירי מימון, ופעילות נגד הסתה.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "מברך על החלטת מועצת האיחוד האירופי לאמץ משטר סנקציות ייעודי נגד החמאס והג'יהאד האסלאמי. זה צעד חשוב נוסף של האיחוד האירופאי במאבק נגד ארגוני הטרור הפלסטינים שמוכיח כי החמאס והג'יהאד האסלאמי מהווים סכנה לא רק לישראל אלא לעולם כולו. טבח השבעה באוקטובר הציג לעולם כולו את המפלצתיות של ארגוני הטרור ואת ההכרח במאבק בטרור בכל הזירות, כולל בזירה המדינית הבינ"ל. מברך את הדיפלומטים הישראלים בשגרירות ישראל לאיחוד האירופאי בבריסל ובכל בירות אירופה ובמטה בירושלים על פעילותם בחודשים האחרונים, בשיתוף גורמי הביטחון הישראלים, לקידום מהלכים מדיניים, כלכליים ומשפטיים נגד ארגוני הטרור הפלסטינים".

חמאס האיחוד האירופי מלחמת חרבות ברזל הג'יהאד האיסלאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד