א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
סמוך למקום שבו הוחזק

מירב סבירסקי: השובה ירה באחי במהלך הפגזה של צה"ל

מירב סבירסקי סיפרה כי היתה הפגזה של הצבא לא רחוק מאיפה שהוא הוחזק, וכמה רגעים אחר כך השובה של איתי ירה בו, ככל הנראה תוך כדי מנוסה

מירב סבירסקי: השובה ירה באחי במהלך הפגזה של צה"ל
החטוף איתי סבירסקי הי"ד צילום: חמאס

מירב סבירסקי, שאחיה איתי נרצח בשבי חמאס, אמרה בראיון לחדשות 12 כי אחיה נורה למוות בידי המחבל ששמר עליו, כשהיתה תקיפה של צה"ל סמוך למקום שבו הוחזק. לדבריה, אלה הפרטים שנמסרו למשפחה אחרי ההכרזה השבוע על אחיה כמי שנרצח בשבי.

"לאורך כל הזמן אמרנו ואנחנו אומרים שוב ושוב שהמטרות מתנגשות", אמרה סבירסקי על הטענה כי המלחמה בעזה נועדה להביס את חמאס וכן ליצור תנאים להחזרת החטופים. "הלחימה מסכנת אותם, והורגת אותם. במקרה של איתי היתה הפגזה של הצבא לא רחוק מאיפה שהוא היה, וכמה רגעים אחר כך השובה של איתי ירה בו, ככל הנראה תוך כדי מנוסה".

לשאלה על עמדתה בדבר עסקה אפשרית נוספת לשחרור חטופים, אמרה סבירסקי: "אני חושבת שזה מה שאפשר לעשות, ומה שהיה צריך לעשות אם אנחנו אומרים שהמטרה היא החזרת החטופים. אבל אם לא, זה אומר ששיקרו לנו והפקירו אותנו".

לדבריה, "הלחימה מסכנת את החטופים, אם יש דרך להוציא אותם והדרך היחידה היא עסקה שיש לה מחיר, תשלמו את המחיר. משקרים לנו, מקריבים אותם ומוותרים עליהם. אנשים מסוימים בקבינט עדיין אומרים 'רק לחימה'. אני שומעת מביבי ומגלנט 'אך ורק לחימה', כל הזמן. זה לא עובד ביחד".

חמאס חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד