ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ליזום ועידה בינ"ל

אלפים בעצרת התמיכה במשפחות החטופים

עצרת התמיכה המשולבת התקיימה בתל אביב ומול מעון רוה"מ בקיסריה: "תמו ימי החסד והתחנונים, כעת אנו דורשים: יש עסקה על השולחן, אל תפספס אותה! זו האחריות שלך להציל אותם"

אלפים בעצרת התמיכה במשפחות החטופים
מיצג לשחרור החטופים צילום: שגרירות ישראל בגרמניה

לאור העדויות על מתווה הקיים על השולחן, ערכו הערב משפחות החטופים עצרת משולבת בין כיכר החטופים לקיסריה מול מעונו של רוה"מ. עצרת זו התקיימה לאחר 24 שעות בהן משפחות החטופים התבצרו מול מעונו של נתניהו וקראו לו ליזום ועידה בינ"ל עם כל ראשי העולם שצריך, העיקר: לסיים את התופת עכשיו, להחזיר את כולם יחד עם גופות הנרצחים.

מור קורנגולד, אח של טל שוהם, שנאם מהעצרת בקיסריה: "אנחנו יודעים שיש מתווה על השולחן, אני רוצה לשאול אתכם קבינט המלחמה; למה עוד אתם מחכים כדי לקדם את המתווה? האם יש מחיר לחיי אדם? האם אנחנו יכולים לסמן וי ולהכריז בגאווה ״ניצחנו ארגון טרור״ אם נשאיר 136 אנשים שלנו מאחור?? אם 136 אנשים חפים מפשע שנחטפו מבתיהם יחזרו בארונות? זה אח שלי שם!!! זו לא תמונה זה לא פלקט זה לא הולוגרמה, זה חיי אדם. זו האחריות שלך ראש הממשלה וזאת האחריות שלכם קבינט המלחמה: צאו מהאדישות, קחו יוזמה וקחו פיקוד אנחנו נהיה מאחוריכם , רק לשחרר את כולם כולל גופות הנרצחים עכשיו".

חן גולדשטיין אלמוג שחזרה יחד מהשבי יחד שלושת ילדיה ושבעלה וילדתה הבכורה נרצחו: "כששוחררנו, נפרדנו מהחטופות שהיו איתנו כשהן היו על הקצה. מי יודע מה איתן כעת?. האם הן עדיין במקום קשה שבו הן עוברות התעללויות קשות על בסיס יומי?".

שירה ואלי אלבג, הוריה של לירי אלבג החטופה בעזה: "תחשבו על המחשבות שלי כאמא לילדה שעוברת כל יום, דקה אחר דקה גיהינום. אין מי שיחבק אותה ויגן עליה. יש מי שיכול להציל אותה ואנחנו יכולים לגרום לזה לקרות. מדברים איתי על תמונת ניצחון, האם מישהו מאמין שאנחנו בדרך לניצחון? הטרור יודע שאת הצבא שלנו הוא לא יוכל לנצח, אבל הוא מנסה לנצח את החברה הישראלית. בכדי שהוא ייכשל, צריך להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו. רק אז נרגיש ניצחון. מה חברי הכנסת באמת עושים בכדי לקדם את שחרור החטופים?. איך הם פעלו למענם?. חייבים לפעול כולנו בשביל להחזיר אותם עכשיו".

סשה ארייאב, אחותה של קרינה ארייב החטופה בעזה: ,אנחנו יודעים שהלחץ הצבאי בלבד לא מחזיר את החטופים והעסקאות שמוצעות לממשלה שלנו נופלות בזו אחר זו. איפה אחותי בת 19, איפה שאר החטופים. מה עם הגברים שלנו ומה עם הילדים?. הזמן שלהם כבר אזל. תפיצו ותחזקו את זה: עסקה עכשיו".

חמאס בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד