כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
פירסם טור תמיכה

ג'ונסון תומך בטראמפ: "העולם צריך מנהיג כזה"

ראש ממשלת בריטניה לשעבר בוריס ג'וסון הביע ב"דיילי מייל" תמיכה במועמד טראמפ בריצתו לנשיאות ארה"ב: "העולם צריך מנהיג אמריקאי שנכונותו להשתמש בכוח, וחוסר היכולת לנבא אותו, מהווה גורם מרתיע גדול לאויבי המערב"

ג'ונסון תומך בטראמפ: "העולם צריך מנהיג כזה"
בוריס ג'ונסון נפגש עם וולודימיר זלנסקי צילום: דוברות ממשלת בריטניה

ראש ממשלת בריטניה לשעבר בוריס ג'ונסון כתב טור ב"דיילי מייל" הבריטי בו הביעה את תמיכתו בנשיא ארה"ב לשעבר טראמפ בריצתו לנשיאות ארה"ב.

ג'ונסון נימק וכתב כי "העולם זקוק כעת למנהיג אמריקאי שאינו חושש להשתמש בכוח על מנת להרתיע את מדינות האויב". עוד כתב: "תחת טראמפ המערב יהיה חזק יותר והעולם יציב יותר. האם אתם באמת יכולים לומר שהעולם מרגיש בטוח יותר עכשיו מאשר כשטראמפ היה נשיא?".

בין היתר כדוגמא למדיניות החוץ הטובה של טראמפ כתב ג'ונסון: "דונלד טראמפ היה זה שנתן לאוקראינים את כלי הנשק נגד טנקים, אשר יחד עם טילים בריטיים וכלי נשק אחרים, היו כה יקרים עבור האוקראינים בקרב על קייב".

עוד כתב: "לפחות חלקית הודות להחלטה הנועזת ההיא של טראמפ, האוקראינים הצליחו להמם את העולם ולהדוף את צבא פוטין מבירת אוקראינה. לכל הספקנים במפלגה הרפובליקנית בנושא אוקראינה, אני אומר: איך אפשר להפוך את אמריקה לגדולה שוב אם תאפשרו לרודן רוסי להטיל השפלה מוחלטת על המערב?".

"מה שהעולם צריך עכשיו הוא מנהיג אמריקאי שנכונותו להשתמש בכוח, וחוסר היכולת לנבא את המהלכים שלו, מהווים גורם מרתיע גדול לאויבי המערב. אם כן, המנהיג הזה הוא טראמפ", סיכם.

ארצות הברית דונלד טראמפ בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד