ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
למי מוסקבה משקרת?

מאחורי הקלעים רוסיה מלכלכת על חמאס ומשווה אותו לדאעש

בכירים דרוזים מישראל שנפגשו במוסקבה עם בכירים רוסים מעידים כי בחדרים הסגורים ברוסיה מלכלכים על חמאס. רוסיה מצטלמת עם בכירי חמאס ומלכלכת עליהם מאחורי הגב

מחבלי חמאס
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מאחורי הקלעים, רוסיה מלכלכת על חמאס ומשווה את מעשיו למעשי דאעש, אך כלפי חוץ, היא ממשיכה לארח את בכירי ארגון הטרור ולא מפספסת הזדמנות להצטלם איתם. בכירים דרוזים מישראל שנפגשו במוסקבה עם בכירים רוסים מעידים כי בחדרים הסגורים יש לרוסים הרבה מה לומר על ארגון הטרור, כך דיווח הבוקר רועי קייס בכאן רשת ב.

שר החוץ של רוסיה מיכאיל בוגדנוב אמר שבוע שעבר כי סוגיית שחרור החטופים שבעזה "היא אחת המרכזיות במגעים של רוסיה עם נציגי הזרוע הפוליטית של חמאס וכן הנהגות של חלק ממדינות מזרח התיכון". בוגדנוב אמר את הדברים בפגישה עם בני משפחתו של החטוף אלכס לובנוב המחזיק באזרחות רוסית. על פי משרד החוץ במוסקבה "בני משפחתו של לובנוב עודכנו על המאמצים הדיפלומטיים הנמרצים שנוקטת רוסיה למען שחרורו".

אתמול דיווחנו כי רוסיה קראה לחמאס לשחרר חטופים ישראלים בעלי אזרחות רוסית המוחזקים בעזה במהלך ביקור בכירי ארגון הטרור במוסקבה ביום שישי. בכיר חמאס דחה את הבקשה.

בכיר חמאס, מוסא אבו מרזוק, נפגש עם שליח נשיא רוסיה למזרח התיכון, מיכאיל בוגדנוב. במהלך הפגישה קרא בוגדנוב לחמאס לשחרר את החטופים המוחזקים ברצועת עזה, בהם שלושה אזרחים ישראלים - רוסים.

הרוסים הדגישו את הצורך בשחרור מיידי של אזרחים, בהם שלושה אזרחים רוסים, שנחטפו בפיגועים ב-7 באוקטובר 2023.

חמאס עזה רוסיה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד