כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הלחץ גובר

אחיינו של החטוף: "הוכרענו ב-7 באוקטובר, אין לנו ברירה אלא להיכנע"

שחר מור, אחיינו של החטוף אברהם מונדר בן ה-79, אמר בכאב ובזעם: "לממשלת ישראל לא באמת אכפת מחיי החטופים ומסכנת את חייהם בכל יום שעובר"

אחיינו של החטוף: "הוכרענו ב-7 באוקטובר, אין לנו ברירה אלא להיכנע"
כחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

שחר מור, אחיינו של החטוף אברהם מונדר בן ה-79 ובן דודה של קרן מונדר ששבה מהשבי עם בנה אוהד, שוחח עם ענת דוידוב ואודי סגל ב־103fm והסביר מדוע משפחות החטופים החליטו להגביר את הלחץ על הממשלה לטובת עסקה לשחרורם.

לדבריו, "לממשלת ישראל לא באמת אכפת מחיי החטופים ומסכנת את חייהם בכל יום שעובר. הוכרענו ב-7 באוקטובר, אין לנו ברירה אלא להיכנע. צה"ל בעצמו אומר שלא השיג את המטרות, לקרוא לניצחון זה מיותר - עכשיו צריך לעשות מהלך אנושי. התחושות קשות מאוד".

"לפי מה שאנחנו יודעים יש הצעות שלא מתקדמות וכולם אומרים לנו 'הכדור בסופו של דבר מגולגל לממשלת ישראל'. המחיר ידוע, לא נוח לה לשלם אותו והיא מקווה שהבעיה תיפתר מאליה ולמען האמת יש משהו בזה", הוסיף. "עוד ימים ועוד ימים, חטופים הולכים ונגמרים. אנחנו יודעים שיש עסקאות על השולחן. בגלל שאתם לא יכולים לוותר על החלום של לחסל את סינוואר, אז 136 אנשים נשארים בכלא? שמענו נציגים של משפחות חטופים שהפגינו מול ביתו של רה"מ שמכנים אותו סינוואר, ההקבלה כבר מגיעה".

חמאס יחיא סינוואר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד