כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מעמד תפילה אדיר

בציון התנא האלוקי: המעמד המיוחד של גדולי ישראל

השבוע, ביום שלישי פרשת בשלח, הידוע כיום המסוגל ביותר לתפילה על הפרנסה, יעלו גדולי הדור שליט"א למעמד תפילה אדיר בקבר התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי, ובקברו של בעל הסגולה ברימינוב, להעתיר עבור כל המסייעים והתומכים באלפי המשפחות הנזקקות של 'ועד הרבנים' • בעיצומו של המעמד יחתמו גדולי הדור על 'שטר הפרנסה' בחתימת ידם עבור כל המצפים לישועה • המוקדים פתוחים!

בציון התנא האלוקי: המעמד המיוחד של גדולי ישראל
הרב אלימלך בידרמן צילום: ועד הרבנים

בעוד שעות ספורות מעמד התפילה המסוגל: השבוע, ביום שלישי פרשת בשלח, היום המסוגל ביותר לתפילה על הפרנסה, יתקיים מעמד תפילה אדיר, בראשות עמודי התורה והתפילה של דורינו הגאון רבי מרדכי גרוס שליט"א וכ"ק  הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א,  הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א והגאון רבי שריאל רוזנברג שליט"א להעתיר עבור כל המסייעים והתומכים במפעלות הצדקה והחסד של 'ועד הרבנים', להיוושע בכל מילי דמיטב.

התפילה המסוגלת ביום השלישי לפרשת בשלח, כבר הפכה למסורת ב'ועד הרבנים', ובימים האחרונים הגבירו את המוקד לקבל את אלפי השיחות של המבקשים להצטרף למעמד התפילה ההיסטורי ולשלוח את שמותיהם לתפילת גדולי הדור, ולקבל את 'שטר הפרנסה' המסוגל, בו מברכים גדולי הדור את המסייעים "שיפתח להם ה' שערי פרנסה, שערי הצלחה, שערי סיעתא דשמיא, להצליח בכל מעשי ידיהם ולזמן להם פרנסתם בשבע ובנקל ובהיתר".

למסירת שמות ולקבל 'שטר הפרנסה' עד הבית לחצו כאן>>>

בשנים שעברו, זכו אלפים לשלוח את שמותיהם למעמד התפילה, ורבים מהם זכו להיוושע בדבר ישועה ורחמים, כשבמשרדי 'ועד הרבנים' הגיעו סיפורים מרגשים ביותר, המעידים על סגולת היום המיוחד, ומעמד התפילה הפותח שערי שמים.

במהלך היום המסוגל לתפילה, יעלו גדולי הדור למערת התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי, שם תיאמר ברוב עם 'פרשת המן', שעל זה נאמר ש"כל האומר פרשת המן מובטח לו שלא יתמעטו מזונותיו", ולאחר מכן יקראו פרקי תהילים המסוגלים עם 'יהי רצון' וימשיכו באמירת י"ג מידות של רחמים ותקיעת שופר, לישועת כל חולי עמו ישראל, ובתפילה נרגשת על אחינו בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה, ולביטול גזירות קשות ורעות מעם ישראל. 

באותו הזמן ממש, יעלו שלוחי 'ועד הרבנים' לקברו הנודע של בעל הסגולה רבי מנחם מנדל מרימינוב זיע"א שבפולין שכתב: "סגולה לפרנסה לקרא פרשת המן שניים מקרא ואחד תרגום ביום שלישי פרשת בשלח", ויאמרו את 'פרשת המן' כמופיע בסגולה, בתפילה מיוחדת על הפרנסה, ולמנוע כל צר ומשחית מעם ישראל.

בחודשים האחרונים, ובעקבות המצב בארץ ישראל, גברו הבקשות והוקמו עשרות קרנות חדשות, לסייע ולתמוך במשפחות רבות שמטה לחמם נשבר, הן בעקבות מצב כלכלי דחוק, והן מפני אסונות וטרגדיות ל"ע, מלבד הסיוע של 'ועד הרבנים' לאלפי משפחות מדי חודש בחודשו, וב'ועד הרבנים' קוראים לציבור לעמוד לימין המשפחות, ולזכות ב'מידה כנגד מידה' לפרנסה ברווח.

לסיוע ולשליחת שמות ובקשות למעמד התפילה המסוגל לחצו כאן>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד