י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בסוכנות הביטוח המובילה התרשמו מאיכות והיקף השירותים ב"הרצליה מדיקל סנטר"

סוכני "רובינשטיין ביטוחים" סיירו במחלקות השונות וציינו כי האשפוז והטיפול במרכז הרפואי כלולים בביטוח הבריאות • מנכ"ל בית החולים מר דני אנגל: "המסר שלנו לכל מי שזקוק לטיפול או הליך רפואי מכל סוג שאנחנו מתמחים בו, תדעו שאתם מכוסים בביטוח הבריאות שרכשתם ועומדים לרשותכם שירותי הרפואה הטובים והנוחים ביותר בישראל"

בסוכנות הביטוח המובילה התרשמו מאיכות והיקף השירותים ב"הרצליה מדיקל סנטר"
הסיור בהרצליה מדיקל סנטר צילום: באדיבות המצלם

סוכנות הביטוח המובילה בציבור החרדי "רובינשטיין ביטוחים", המבטחת יחידים וקבוצות בהיקף נרחב מאוד, הגיעו ליום למידה והיכרות בבית החולים היוקרתי "הרצליה מדיקל סנטר" בהשתתפות המנכ"ל צבי רובינשטיין, מנהל תחום הבריאות במשרד משה רובינשטיין וכלל העובדים. סוכני הביטוח למדו על האפשרויות המגוונות של בית החולים המוביל את הרפואה הפרטית בישראל בשורה של תחומים וטיפולים, שעלותם מכוסה לחלוטין בפוליסות ביטוח הבריאות הרווחות מאוד ורבות מהמשפחות החרדיות מחזיקות בהם.

בפתחו של המפגש נפגשו עם מנכ"ל בית החולים מר דני אנגל ועם המנהל הרפואי ד"ר אריק סיטון והנהלת בית החולים וקיבלו סקירה מקיפה על הפעילות במחלקות השונות, הרמה המקצועית הגבוהה והייחודיות הבלעדית של בית חולים פרטי עם רופאים ומנתחים מהשורה הראשונה.

במהלך השיח עלו נושאים שונים הנמצאים בממשק שבין חברות הביטוח לנותני השירות הרפואי. מר אנגל שיתף מהיכרותו וניסיונו רב השנים במערכת הבריאות הישראלית על ההסדרים השונים ושיטות הפעולה ויחד העלו תובנות לשיפור וייעול המצב לטובת המבוטחים על רקע הרפורמה המקיפה בתחום שנכנסה בימים אלו לתוקפה.

בהמשך ערכו סיור מודרך בהובלת המנהל הרפואי ד"ר אריק סיטון במחלקות השונות של בית החולים, התרשמו מקרוב מאופן הפעילות, המקצועיות והאדיבות, ומהתנאים המלונאים של המאושפזים הזוכים לחוויית אשפוז מסוג שונה כאשר הכל מכוסה בביטוח הבריאות.

מנהל סוכנות הביטוח הרב צבי רובינשטיין ציין: "במהלך המפגש והסיור המחכים נוכחנו לראות את התנאים המדהימים והאיכות הרפואית הגבוהה. למדנו והחכמנו רבות בעניינים המשותפים לנו עם בית החולים ואנחנו רגועים ובטוחים בכל לקוח שמקבל את הטיפול במקום הזה. ביטוח הבריאות מאפשר לכל אחד לקבל את השירות המוביל ברפואה הפרטית בתנאים המפנקים ביותר שקיימים".

 מנכ"ל בית החולים, מר דני אנגל: "המפגש המרתק היה עבורי זכות והזדמנות ללמוד על עולמות מרתקים שסביבנו. המסר שלנו לכל מי שזקוק לטיפול או הליך רפואי מכל סוג שאנחנו מתמחים בו, תדעו שאתם מכוסים בביטוח הבריאות שרכשתם ועומדים לרשותכם שירותי הרפואה הטובים והנוחים ביותר בישראל".

הרצליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד