כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ברקע המלחמה

כך השיגה חברת "מימונדלן" 300 מיליון ש"ח לטובת היזם המצליח

שלושה חודשים לאחר מתקפת הפתע והבנקים עדיין מתקשים לחזור לשגרה • מי שנחלצת לעזרת יזמים רבים היא חברת "מימונדלן" לה וותק רב בתחום • רק בתקופה האחרונה הצליחה החברה להשיג סכום תקדימי למען יזם שסורב ע"י הבנק • כך זה עבד

כך השיגה חברת "מימונדלן" 300 מיליון ש"ח לטובת היזם המצליח
פרויקט מגורים צילום: באדיבות המצלם

שלושה חודשים לאחר מתקפת הפתע האכזרית בשבת שמחת תורה, ונדמה כי הבנקים מתקשים להתאושש מתחושת חוסר הוודאות ומצב השווקים, גם כיום, שלושה חודשים לאחר המתקפה, ולמרות ירידת הריבית במעט, הבנקים לא ממהרים לאשר עסקאות מימון חדשות, ובוודאי כאשר מדובר בעסקאות מורכבות יותר הן מבחינת משפטית והן מבחינה פיננסית.

מי שחולשת בתחום היא חברת "מימונדלן" שהוקמה ע"י מתתיהו ווגשל ואלי רבינוביץ, להם וותק של שנים בענף. החברה עוסקת בגיוס כספים למימון פרויקטים. כבר למעלה משנה שהחברה מגייסת סכומים גבוהים במיוחד למען יזמים וחברת גדולות בענף כאשר מאז מתקפת הפתע היא משקיעה משאבים ומאמצים רבים למציאת פתרונות יצירתיים ליזמים רבים אשר לא צלחו את אישור הבנק. במטרה להשיג לאותם יזמים את המימון הנדרש לפרויקט הנדלנ"י אותו הם רוצים לקדם.

כשאנו נוברים בפרטים מתברר כי יזם מוכר אשר לו מוניטין רב שנים בתחום הבנייה לא צלח את אישור הבנק למרות שזה האחרון כבר אישר את העסקה. מדובר היה בפרויקט מגורים נחשק במיוחד הממוקם במרכז הארץ המאגד בתוכו 300 יחידות דיור. בצמוד לאותו פרויקט קיים שטח עליו ניתן לבנות 100 יחידות דיור נוספות, אם כי בהגדרתן הם מיועדים לדיור מוגן.

אותו יזם שכבר עובד שנים רבות עם בנק מסוים העדיף לבקש את אישור המימון לעסקה מבנק אחר, לאחר שזה הבטיח לו תנאים טובים ומשתלמים במיוחד, אלא שכאשר הגיע תהליך ההיתרים להקמת 100 יחידות הדיור וקידום הליווי הבנקאי לפרויקט הנוסף, הדבר נעצר במחלקה המשפטית של הבנק אשר סרבה בכל תוקף לאשר את העסקה מפאת כך שמדובר במגרש המיועד לדיור מוגן ויש בו מרכיבים משפטיים מורכבים ומאתגרים יותר.

אותו יזם מיהר לפנות לחברת "מימונדלן" אשר במאמצים חסרי תקדים הצליחו להשיג עבורו מימון וליווי מלא לפרויקט מחברת אשראי חוץ בנקאית כאשר למרבה הפלא הריביות והתנאים היו טובים יותר ממה שהיה היזם מקבל מאותו בנק שברגע האחרון סירב לאשר את העסקה. היזם שהיה מופתע מהשירות ומהמקצועיות סיפר כי אישור העסקה נחתה עליו במפתיע, "השוק עובר טלטלות רבות ולא האמנתי שאזכה לאישור העסקה. אני מודה לחברה אשר השקיעה מאמצים רבים ובזכות הידע, המקצועיות והניסיון שלה הצליחה להשיג תוצאה טובה בהרבה ממה שהיה מצופה".

בחברת "מימונדלן" אמרו כי, "אנו בחברה עוסקים במהלך השנה כולה בהשגת מימון ליזמים גם במקרים סבוכים וקשים. המקרה הנוכחי היה סבוך ומורכב ומאתגר מאוד, אך ההשקעה הייתה כדאית. מדובר בפרויקט שעתיד להניב סכומי עתק ואנו שמחים על התוצאה המוצלחת. נמשיך לשרת נאמנה את הלקוחות גם במקרים סבוכים וקשים. אנחנו כאן לשירותכם".

בנקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד