כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מסתובב עם משקפי שמש

חיים לוינסון לא נרגע: "ריסק אותם, כדי שלא אראה"

העיתונאי חיים לוינסון, הוא לא עוד אזרח מן השורה. לאחר שהותקף בידי בלש באצטדיון טדי ומשקפיו נשברו ויצאו מכלל שימוש, הוא נחוש לטפל בתופעת אלימות השוטרים ומפרסם פוסט נוקב ופורק את תסכולו מהמצב אליו נקלע

חיים לוינסון לא נרגע: "ריסק אותם, כדי שלא אראה"
חיים לוינסון ברדיו 103FM צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון, משתף בתחושותיו יממה לאחר שהותקף באצטדיון טדי הירושלמי על ידי בלש. "חלפו 24 שעות מאז הותקפתי בטדי. מסתובב עם משקפי השמש האופטיים שלי כדי לראות. מחר אבזבז את זמני ואת זמנו של החוקר החביב והאמפתי ששוחח איתי היום בטקס המגוחך שנקרא מח"ש".

"חושב על הדבר המופרע הזה, שאתמול, איש חוק של מדינת ישראל, בא לאדם, לקח לו את המשקפיים מהפנים ופשוט ריסק אותם. יש לי משקפיים מגיל 7. בלעדיהם, אני לא רואה מה כתוב כאן, רק כתמים שחורים על מסך לבן. בסוף, אני בעל מוגבלות. אני לא רואה טוב, ואני נזקק לאביזר הרפואי הזה כדי לבצע פונקציה גופנית בסיסית - לראות".

עוד בנושא:

חיים לוינסון הותקף באלימות: המשקפיים נשברו

"משקפיים הם לפעמים תכשיט, ולפעמים אביזר נלווה לקריאה, לנהיגה בלילה. בשבילי - זה חיים. מעבר למכות, לאלימות המטורפת בלי כל סיבה, זה הדבר שמפריע לי מכל - הוא ראה את נקודת החולשה, העיניים, והחליט לדרוך עליה. הוא לקח ממני את האביזר הרפואי שמאפשר לי לראות, וריסק אותם, כדי שלא אראה. זה כמו לבוא לאדם שנעזר במקל הליכה ולשבור לו את המקל, או לתלוש מכשיר שמיעה מאוזן של חרש".

חיים לוינסון בריצת הבוקר שלו.

עוד משתף לוינסון, "ובמדינה הזאת, אין שום משמעות לכלום. שוטר, איש חוק, יכול להתנהג ככה, ואין שום מחיר. כלום. התיק במח"ש יסגר. תביעה אזרחית שליעד ורצהיזר כבר כותבת - אחרי מסע יסורים בבית משפט אולי תניב לי את עלות המשקפיים החדשים פלוס אלף שקל. במקרה הטוב".

"בעוד חודש... זה יגמר ב"נזיפה פיקודית" שזה עוד דף בקלסר. הבלש הזה ימשיך לעבוד, ימשיך לקבל כסף מאיתנו, המפקדים שלו ימשיכו לכסות עליו, אלי לוי דובר המשטרה ימשיך לשקר, הקורבן הבא פה מעבר לפינה, אין שום מחיר לכלום. חושך". כך לוינסון.

חיים לוינסון אלימות שוטרים תקיפה אלימה משקפיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד