י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כך הגיבה אמו

תיעוד חדש נחשף: החטיפה של יותם חיים לעזה

החטוף יותם חיים הפך למפורסם במיוחד וזאת לאור מותו הטראגי אחרי 70 יום שבהם הצליח לשרוד וכמעט התאחד עם משפחתו. אלמוג בוקר חושף תיעוד חדש מרגע חטיפתו בידי ארבעה מחבלים לעזה | אמו ממשיכה להפתיע בתגובתה ומנתחת את התיעוד מנקודת מבטה

תיעוד חדש נחשף: החטיפה של יותם חיים לעזה
תיעוד החטיפה של יותם חיים צילום: מתוך חדשות 13

כחודש וחצי לאחר שנורה בשוגג בעזה בידי לוחמי צה"ל שחשדוהו למחבל, עיתונאי ומגיש 'חדשות 13' אלמוג בוקר חושף תיעוד חדש של יותם חיים, נחטף בידי ארבעה מחבלי חמאס לתוך רכב מקיבוץ עזה ומשם נחטף לעזה.

מצלמות אבטחה תיעדו אותו מובל ללא חולצה אל תוך רכב. אמו איריס חיים שהדהימה רבים בתגובתה למותו הטראגי - שאישרה גם לפרסם את התיעוד החדש אומרת לאלמוג בוקר כי היא שמחה ש"הוא לא נגרר בכוח ואינו סובל. הוא הולך בראש מורם, לפי התנהגות הזאת נראה שהא מבין את הסיטואציה. הוא חזק מאוד, הוא לא נראה לי לא מבוהל. הוא גבר גבר".

החטיפה מתבצעת בבוקר חג שמחת תורה בשעה 10:58 כפי שניתן לראות על מצלמת האבטחה. האם איריס מציינת כי התיעוד שהציג לה שב"כ דווקא מעודד אותה שהוא הולך בראש זקוף ומורם, לא פצוע ולא חבול. לא זרוק בתוך טנדר. עם זאת היא אומרת ש"הכל יחסי".

אלמוג בוקר מצרף בסיום הכתבה תיעוד נוסף בלתי נתפס מזווית אחרת, שבה נראה טנק צה"ל חולף מרחק עשרות מטרים ממקום החטיפה, המחבלים נראים בטווח מוליכים חטופים, בהם את יותם חיים, חלקם נגררים על הרגליים לעבר עזה, ויושבי אותו הטנק לא עושים מאומה כדי למנוע מהמחבלים להשלים את משימתם. הם גם לא נראים כחשים מאוימים מפני הטנק ויכולותיו.

לפני 38 ימים, ביום ה-70 ללחימה, היה זה בוקר יום שישי בסביבות השעה 10:00, יצאו יותם חיים, אלון שמריז וסאמר אל טלאלקה בכוחות עצמם מאחד הבניינים ברצועה כשהם מרימים ידיים, הם רצו אל עבר כוחותינו. בשל אי הבנה מצד הכוח וחשד כי מדובר בתרגיל זדוני של מחבלים - הם נורו למוות.

 

חטיפה כפר עזה חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל ערוץ 13 אלמוג בוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד