י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
חיפשו נשק איראני

צבא ארה"ב הודיע: הלוחמים שנעלמו בים יוגדרו כמתים

צבא ארה"ב הודיע כי שני הלוחמים שנעלמו סמוך לחופי סומליה במהלך מבצע למציאת נשק איראני יוגדרו כמתים. "אנו אבלים על אובדן שני לוחמי הלוחמה המיוחדת הימית שלנו, ולנצח נכבד את ההקרבה שלהם", נמסר

צבא ארה"ב הודיע: הלוחמים שנעלמו בים יוגדרו כמתים
צבא ארה"ב צילום: U.S. Navy

לפני מספר שבועות שני לוחמים אמריקנים נעלמו במים במהלך מבצע שהשתבש לאיתור משלוח נשק איראני לחות'ים בים האדום. היום הודיע צבא ארה"ב כי השניים יוגדרו כמתים.

נזכיר כי שני הלוחמים ניסו לעלות על הספינה בים סוער באזור מפרץ עדן, ליד חופי סומליה, כאשר אחד מהם החליק מסולם. הלוחם השני, שראה את חברו נופל למים ניסה לעזור - והחליק גם הוא, והשניים נעלמו.

בהודעת פיקוד המרכז של צבא ארה"ב נמסר: "אנו מצטערים להודיע כי לאחר חיפוש מקיף של 10 ימים, שני הלוחמים של הצי האמריקני שלנו לא אותרו ומעמדם שונה למת".

"במהלך מבצע החיפוש הנרחב הזה, פלטפורמות מוטסות וימיות מארה"ב, יפן וספרד חיפשו ללא הרף ביותר מ-21,000 מייל רבוע כדי לאתר את חברי הצוות הנעדרים שלנו. מתוך כבוד למשפחות, לא יפורסם מידע נוסף בשלב זה".

"אנו אבלים על אובדן שני לוחמי הלוחמה המיוחדת הימית שלנו, ולנצח נכבד את ההקרבה והדוגמה שלהם. התפילות שלנו הן עם משפחות הלוחמים, החברים, הצי האמריקני וכל קהילת המבצעים המיוחדים במהלך תקופה זו", אמר הגנרל מייקל אריק קורילה, מפקד פיקוד המרכז.

איראן ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד