ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
המערכה על חאן יונס

גורם ביטחוני: "גדל הסיכוי להגיע למקומות שיש בהם חטופים ובכירים"

בצה"ל אומרים כי הלילה החלה אוגדה 98 לתמרן לעבר אזורים שעד היום צה"ל לא היה בהם בדרום הרצועה. "הסיכוי להגיע למקומות שיש בהם חטופים או בכירים של חמאס הולך וגדל"

גורם ביטחוני: "גדל הסיכוי להגיע למקומות שיש בהם חטופים ובכירים"
מנהרה של חמאס בה הוחזקו חטופים צילום: דובר צה"ל

ברקע הדיווחים הפלסטינים על הגברת עוצמת הלחימה בחאן יונס הדרומית, בצה"ל אומרים כי פתחו הלילה (שני) בתמרון לעבר שכונות חדשות בחאן יונס. המהלך החל בריכוך האזור מן האוויר ובהמשך, החלו להיכנס לשכונות כוחות רגליים בשילוב של אש ארטילריה. אחד ממוקדי הלחימה במהלך היום הוא בית החולים נאצר שבחאן יונס.

גורם בטחוני אמר לאמיר בוחבוט ב'וואלה' כי "הלילה החלה אוגדה 98 לתמרן לעבר אזורים שעד היום צה"ל לא היה בהם לאורך כל המלחמה, למעט תקיפות אוויריות".

הוא ציין כי "הסיכוי להגיע למקומות שיש בהם חטופים או בכירים של חמאס הולך וגדל. כל שלב בלחימה הזו עוזר - אוספים מידע, משתלטים על יותר שטחים שבהם יש מחבלים ושוללים אפשרויות לפעולות עתידיות של חמאס".

בכיר ביטחוני סיפר לבוחבוט על המנהרה שתיעוד שלה פורסם אמש שבה הוחזקו כ-20 חטופים הייתה מתחת "רחוב הסינווארים", והתאים שבהם הוחזקו היו מתחת לבתיהם של יחיא ומוחמד סינוואר. "זה היה מערך שבנוי היטב לחטופים, עם יכולות אבטחה, מצלמות במעגל סגור ועוד הרבה מרכיבים שמאפשרים כליאה של החטופים. אלו תנאים קשים - רק מדגישים את עוצמת האכזריות".

חאן יונס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד