כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בקואליציה החרימו

נדחתה הצעת אי האמון שהגישה סיעת העבודה

מליאת הכנסת דחתה את הצעת אי האמון שהגישה סיעת העבודה. חה"כ אפרת רייטן מרום: "זה אי אמון שמדובר בו אך ורק על כישלון השבת החטופים". השרה מאי גולן: "אנחנו כואבים מאוד את כאב משפחות החטופים"

נדחתה הצעת אי האמון שהגישה סיעת העבודה
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מליאת הכנסת דחתה בצהריים (שני) את הצעת אי האמון שהגישה סיעת העבודה. בהצעה "כישלון ממשלת ישראל בהשבת 136 החטופים שבשבי ארגון הטרור חמאס" של סיעת העבודה תמכו 18 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. ההצעה לא קיבלה את הרוב הדרוש ועל כן נדחתה.

הקואליציה החרימה את ההצבעה לאחר החלטה משותפת של ראשיה.

ח"כ אפרת רייטן מרום נימקה את ההצעה מטעם הסיעה ואמרה: "זה אי אמון שמדובר בו אך ורק על כישלון השבת החטופים. אנו מדברים על בני אדם שהם בשר מבשרה של האומה הישראלית. יש טיעון רציונאלי אחד שמסביר למה הממשלה הזו לא צריכה לסיים את דרכה ההיסטורית עכשיו? קרה האסון הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה. חובתה הבסיסית של מדינה כלפי אזרחיה לשמור על חייהם וביטחונם. אין ולא יכול להיות אמון בממשלה שנכשלה כישלון כל כך חרוץ. השאלה היא לא אם אתם רוצים להחזיר את החטופים אלא מה אתם עושים כדי להחזירם".

בשם הממשלה השיבה השרה מאי גולן שאמרה: "אנחנו כואבים מאוד את כאב משפחות החטופים. אנו פועלים ללא הרף כדי להחזיר את היקרים שלכם שהם גם היקרים שלנו. הממשלה כממשלה אחראית לא משתפת פעולה עם פוליטיקה קטנה או כל סוג של פוליטיקה בזמן מלחמה על זכות הקיום והביטחון של אזרחי המדינה. זו בחירה שלכם לעסוק בזה בזמן שאנו מאבדים את טובי בנינו ובנותינו".

הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד